- Katılım
- 13 Mar 2008
- Mesajlar
- 124
- Konu Yazar
- #21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler arkadaşlar daha iyileri size olur inşallah..
Ya hayret ediyorum 3 senelik motor nasıl bu kadar temiz kullanılmış heralde kapalı yerlerde sürülmüş lastiği falanda hiç patlamamışş
Yalnız hayırlı olsun bayaa temizmiş
ben bakmaya gittiğimde odanın içindeydi!!yani evde boş bi odadaydı yaklaşık bir senedir yattığını söyledi bana..tabi öyle söyledi ne kadar doğru bilemem artık.. fakat lastik meselesinde evet lastiği dahi patlamamış bizzat sordum bunu..![]()