En Karizmatik Motorcu Yarışması (Renkli Resimli) :)

En Karizmatik Motorcu Kim ?


  • Kullanılan toplam oy
    60
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aslında topice fotoğraf koyacak herkes fotolarını koyduktan sonra anketin açılması daha mantıklı olurdu...Abuzittin nickli üyeye oy atan birisi daha sonra niyazigül ü görünce ''ona atsaydım keşke o bana göre daha karizmatik'' dememesi için bu daha iyi olurdu ama yapacak bişey yok artık...:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
forrap sende bir foto koyda şapkasız bıyıksız karizma yakışıklılık neymiş görülsün...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Mete abi saol:)Ben foto koymak istemiyorum...Senin olduğun yerde benim hiç şansım yok:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hacı bırak makarayı...alem görsün karizma işte...koy işte şöyle amerikanvari bi poz...kısmetin açılıır hem...tarkandan gökhan özenden neyin eskik...hepsine 5 basarsın kardeşim...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sereye' Alıntı:
Mete'ciğim;
Gerçekler acıdır, acıtır.
Senin sözün bu.


hocam tek gerçeğim unutulmak...:pale:


aradık tatileymişsin...karavan ambiansı yakışır...hocam sana herşey yakışır be...güzel insan gs 500 patlatmıycanmı...senin oğlana msnde naber çakıyorum...sweep 8 den ses seda yok valla...baba oğul Selamsız oldunuz bu ara...burada daha fazla seviliyorsun sevgili hocam...cumartesi akşamı Okan Bayülgen TV makinesinde bizi izle hocam...şebeklik yapmak fırsat kollıycam...:p ekrana çıkayım alem beni görsün...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
leyynn koydurtmayın fotolarımı buraya yakarı ortalığı yakarımmm:queen:

şaka biryana torunun dediği gibi bizden geçmiş :sunny:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Sitemizin en karizmeasından sonra en güzel ya da en şirin ya da vs. Bayan motorcusunuda seçmek lazım bence :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SAKAL' Alıntı:
Arkadaşlar bu anket ilk açıldığında 2 seçenek vardı bi k@os diğeride sizin adınız eklencek diye, o sizin adınız eklencek yere oy verenlerin hepside aslında pscopat ghostridere oy vermiş gözüküyor işte aşağıdaki link kanıtı itirazı olan çıksın:farao:
http://www.motosiklet.net/forum/poll.php?do=showresults&pollid=234
hayır katılmıyorum o oyların zaten cogu mersin [mt] den yanı herkes bılerek oy verdı yanlıs bılıyorsun:cat:

en fazla 2-3 oy vardır fazlasının olma ıhtımalı yok
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
36
arkadaşlar anketi başlatan kişi olarak söylüyorum, bu anket sürelidir, yani 31 Aralık 2006 da son bulacak ve Kasım ayında toplanacak tüm adaylar yeni anket yapılacak ve o zaman kazanan aday alkışlanıcak :) şimdilik böleyle takılıyoruz, isteyen yeni resimlerini ekler, ama tabi bu durum yakında toparlanacak...
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
SAKAL' Alıntı:
Arkadaşlar bu anket ilk açıldığında 2 seçenek vardı bi k@os diğeride sizin adınız eklencek diye, o sizin adınız eklencek yere oy verenlerin hepside aslında pscopat ghostridere oy vermiş gözüküyor işte aşağıdaki link kanıtı itirazı olan çıksın:farao:
http://www.motosiklet.net/forum/poll.php?do=showresults&pollid=234


yapma yauv?_:silent: nasıl oluyo .. oradakilerin çoğunu tanıyorum.. herkes isteyerek verdi burada bir yanlışlık warsa oda benm oyum.. oda anket başladığında direk kaos a vermiştim oyumu.. sonradan bende aday olarak eklendim.. bizm oyda orda kaldı :)

son olarak istersen oylarımn hepsi senn olsn ne farketcek .. :)
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
PcKopatGhostRider' Alıntı:
yapma yauv?_:silent: nasıl oluyo .. oradakilerin çoğunu tanıyorum.. herkes isteyerek verdi burada bir yanlışlık warsa oda benm oyum.. oda anket başladığında direk kaos a vermiştim oyumu.. sonradan bende aday olarak eklendim.. bizm oyda orda kaldı :)

son olarak istersen oylarımn hepsi senn olsn ne farketcek .. :)
Canın sağolsun kardeşim nolcak yani ama bak vbulletin forumun burda açığı varmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst