En Karizmatik Motorcu Yarışması (Renkli Resimli) :)

En Karizmatik Motorcu Kim ?


  • Kullanılan toplam oy
    60
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben biniceğim motoru bilirim tribünlere oynarım çünkü ama halk anlamıyor :)
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Yav çıkartın beni listeden rezil oldum :p

Bidaha giremem bu siteye :p

Şaka bi yana kılıçbalığı abimiz 10 numero.

( keşke hayabusalı fotomu koysaydım :p:p )
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Motosikletİ Almis Olsam 1. Bellİydİ Ama..

ArtÇi Olarak Ne Kadar Şansim Olur Hocam..
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Selam dostlar
Egeknn kardeşim yanımdaydı geçtiğimiz hafta sonu elimizden geldiğince agırlamaya çalıştık.birkaç gündür siteye girememiştim ama bugün gördüklerim beni çok mutlu etti herkese ayrı ayrı teşekkürlerrrrrr.karizmatik olmaktan öte benim yaptığım tek şey siyah incime (motoruma) binerken kıyafetlerimle çok uygun olmaya onunla bütünleşmeye çok dikkat ederim.

Siyah dışında renk giymem :) artçım mutlaka bayandır ve o da hep siyah giymek zorundadır.yakında bir de süprizim olacak ve yine sizlerle paylaşıcam .
Hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın dostlar
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kılıçbalığı' Alıntı:
Selam dostlar
Egeknn kardeşim yanımdaydı geçtiğimiz hafta sonu elimizden geldiğince agırlamaya çalıştık.birkaç gündür siteye girememiştim ama bugün gördüklerim beni çok mutlu etti herkese ayrı ayrı teşekkürlerrrrrr.karizmatik olmaktan öte benim yaptığım tek şey siyah incime (motoruma) binerken kıyafetlerimle çok uygun olmaya onunla bütünleşmeye çok dikkat ederim.

Siyah dışında renk giymem :) artçım mutlaka bayandır ve o da hep siyah giymek zorundadır.yakında bir de süprizim olacak ve yine sizlerle paylaşıcam .
Hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın dostlar


abi evleniyonmu yoksa...:)
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
39
Yürü be kılıçbalığı abim kim tutar seni teksin sen bir oyda ben gönderdim bilesin haaaaaaaaaaaaa:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi yok bana oy valla...0 çektim...1 oy da sen at sevabına...kurtaralım durumu...şeref oyu olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pisiko oyujmu sana verdım puahahahaaa yılın komıkazesı kerım
karızmalı durdugun ıcın deıl komık durduuun ıcın palyonco gıbı:ppuahahaha
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
DevilRider' Alıntı:
pisiko oyujmu sana verdım puahahahaaa yılın komıkazesı kerım
karızmalı durdugun ıcın deıl komık durduuun ıcın palyonco gıbı:ppuahahaha


sie.. :p

yauv devil senin isim neydi.. :p :queen: bana tanıdık geldin gibim.. :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kerım hafızan zayıf adanadan ahmet ben
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete abı keske oyumu sana verseymısım tuh bebeeee en guzel resımler sendeymıs:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst