- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,679
ben verdim ama sana. nedeni ise Bmw r1200rt ye binmiş olman
Bmw r1200 rt :joker:
Bmw r1200 rt :joker:
kılıçbalığı' Alıntı:Selam dostlar
Egeknn kardeşim yanımdaydı geçtiğimiz hafta sonu elimizden geldiğince agırlamaya çalıştık.birkaç gündür siteye girememiştim ama bugün gördüklerim beni çok mutlu etti herkese ayrı ayrı teşekkürlerrrrrr.karizmatik olmaktan öte benim yaptığım tek şey siyah incime (motoruma) binerken kıyafetlerimle çok uygun olmaya onunla bütünleşmeye çok dikkat ederim.
Siyah dışında renk giymemartçım mutlaka bayandır ve o da hep siyah giymek zorundadır.yakında bir de süprizim olacak ve yine sizlerle paylaşıcam .
Hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın dostlar
Agzını hayra aç kardeşim benim ya.aman allah yazdıysa bozsunmete_han' Alıntı:abi evleniyonmu yoksa...![]()
kılıçbalığı' Alıntı:Agzını hayra aç kardeşim benim ya.aman allah yazdıysa bozsun![]()
![]()
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
T_uruncu omuzundaki korumalar amma iri yarı göstermiş seni walla çok şık çıkmışsınT_uruncu' Alıntı:
DevilRider' Alıntı:pisiko oyujmu sana verdım puahahahaaa yılın komıkazesı kerım
karızmalı durdugun ıcın deıl komık durduuun ıcın palyonco gıbıpuahahaha