En iyi motosiklet özelliği hangisi?

En iyi motosiklet özelliği hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    1,629
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
58
elektrıklı marsın motorcular ıcın cok onemlı bır ozellık oldugunu dusunuyorum
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
21
önem sırasına göre 1-elk. marş
2-disk fren
3-su soğutma
4-enjeksiyon
bence..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
konu baya bi geçmiş ama genede güncellini koruyo:)
bence 1.abs ve scooterlarda combine fren sistemi olması 2.yakıt enjeksiyonu
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Bence yakıt enjeksiyonu. Ekonomiktir, arıza çıkartmaz, karbüratör gibi sürekli ayar temizlik vs gerektirmez. Kışın eksi 10 derecede bile tek marşta motorun çalışmasını sağlar. Büyük konfor sağlar.
 
Katılım
17 Ara 2004
Mesajlar
108
sevgili moderatörüm.bu başlıkla ilgisi yok ama 41 yaşında artık hızla pek ilgisi olmayan ama 250 cometide tanımayan birine bu motorla ilgili bilgi verirmisin?kaça almak lazım nelerine dikkat etmek lazım yakıtı nedir hanımla beraber yolculuk yapılırmı son hızı yeterlimi dayanıklımı şimdiden teşekkürler
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
abs olunca zaten disk fren olmuyo mu...yani kampanayala çalışan abs var mı?
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Abs, kampanada da çalışabilir, örneği otomobilimde mevcut ama motorsiklette hiç görmedim.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
150
crossbow-motorcycle-by-phil-pauley8.jpg


Bu olsa güzel olurduu hani :)
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
Medeni ve birbirine saygılı insanların yaşadığı toplumlarda bisikletle beraber en güzel ve en zevkli ulaşım aracı olması :)
 
Katılım
3 Kas 2012
Mesajlar
24
benim için en iyi özelliği elektrikli marş ayaktan marşla bi türlü çalıştıramıyorum motoru :S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst