- Katılım
- 9 Haz 2007
- Mesajlar
- 695
- Konu Yazar
- #1
bu da benden olsun bakalım,hadi hayırlısı ne olcaksa
renk katmak istedim sadece.. apv41 abim sağolsunn bu saatte gözümüzü gönlümüzü açtı :thumleft:
Şuan görevdeyiz... Masayı biraz sonra düzecez( evyapımı börek çörek yanınıda da çay...):cat:
Şaka bi yana bende laptop kullanıcısıyım işyerinde..Performans için tüm görselleri kapatmışım..:cherry: