en güzel masaüstü kimin bakalımm ??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
bu köpek motora mı biniyor?
ne alaka şimdi çözemedim
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ahanda masa üstüm
daha yeni temizlemiştim:)

adszqb7.jpg
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Benim masa üstünü göstermeme gerek yok. Bilgisayarı az da olsa daha hızlı/seri çalışmasını sağlamak için hiçbir resim koymadım. :)
Sadece koyu gri bir zemin... :)
Görüntüden ziyade Performans daha çok lazım bana :bounce:
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
buda benim masaüstüm ybr125 alınca bu arkadaşınki gibi bir gezi planlıyorum (resim sahibine hürmetle)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben hepsini yemişim..Masada bişey kalmamış.....:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Vallaha benım komama gerek yoq cunku masaustune ole renklı seylerı komam standart benımkı mavı :D kendım ayarlarım amvıye ole kalır :D
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ben sadce foto yollasam masa üstünde bu var ekran gçrüntüsü almayı bilmiyorumda


 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Şuan görevdeyiz... Masayı biraz sonra düzecez( evyapımı börek çörek yanınıda da çay...):cat:
Şaka bi yana bende laptop kullanıcısıyım işyerinde..Performans için tüm görselleri kapatmışım..:cherry:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
Şuan görevdeyiz... Masayı biraz sonra düzecez( evyapımı börek çörek yanınıda da çay...):cat:
Şaka bi yana bende laptop kullanıcısıyım işyerinde..Performans için tüm görselleri kapatmışım..:cherry:



iyi nöbetler muratgergerli,
güzel vatanım topraklarının her bir köşesinde cansiperane görev yapan
tüm emniyet teşkilatımıza ve silahlı kuvvetlerimize allah güç kudret versin işallah,istanbul dan sevgilerle :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
şimdiye kadar masa üstünde hep Motosiklet oyunu aradım gönderdiklerinizde :) ve sadece ELINT de buldum :) MotoGP2
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gökhan kafada pilot kaskı altında f16 vari bişi
sitede resmin yok,
nick inde ajan:)
şüphelenmeye başladım:mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst