en güzel masaüstü kimin bakalımm ??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
buda benim masa üstümm :):)
1ffop8.jpg
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gökhan kafada pilot kaskı altında f16 vari bişi
sitede resmin yok,
nick inde ajan:)


şüphelenmeye başladım:mrgreen:

olüm kafadaki pilot kaskı değilki :queen: gerçi pilot kaskıda motosiklet pilot kaskı :queen: ayrıcana bmw nin enduro kaskı o yeni sayılır :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Eczanede ki pc'm.. Sürekli değişiyor ama şuan da bu.. :)

adszny0.jpg


Bu arada eskilerde bi topic var "En güzel masa üstü yarışması" diye.. Haberiniz olsun...:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
112
buda benim iş yerindeki makinam.evdeki daha manzaralı bi resim. çayır çimen falan.
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw benim resmi eklememe gerenk yok (zaten eklemesini de bilmiom de nese:p ) avatardaki resim işte benden de baska bişe beklenmes :cherry:
 
Katılım
26 May 2005
Mesajlar
87
Kendi çektiğim fotoğrafları kullanmayı daha çok seviyorum.

 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
243354894757harleypipessi0.jpg
[/URL][/IMG]

biri bu :D

picsharkguad2bigxq7.jpg
[/URL]
[/IMG]

biride bu ben ikisine de bayılıyorum :D :D
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst