- Katılım
- 13 May 2005
- Mesajlar
- 1,862
- Motosikleti
- Su Motoru
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar en güzel desktop kimde var hadi seçelim. Herkez Masaüstü' nün resmini print screen etsin ve yarışalım
. Tamamlandığında 1.-2.-3.-4.-5. şeklinde bir seçim yaparız. Seçimi kimin yapacağınıda yukarıdaki ankette en çok oy alan belirlesin ...





