En Fazla Kaç Kmlik Uzun Yola Çıktın ?

En Fazla Kaç Km lik Uzun yola çıktınız.


  • Kullanılan toplam oy
    738
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Uzun yola çıkanınız varsa Hangi motorla Kaç km lik yola çıktınız ?
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
uzun yol derken biraz mantiksiz oluyor, bir gun icinde benim yaptigim uzun yol yaklasik 800km, ama toplam gezim bir hafta surdu o da 3000kmyi gecti, adam geziye cikar 3ayligina :) bence gun icinde yapilan gibi sure de onemli, yol sorusunda zaman olmazsa sonuc sonsuza yaklasir
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bir gezide BIYIKLI'yla beraber onun Hyosung'ui, benim CBF150'mle bir haftada 2800km yaptık. Bir günde de en fazla 600 km falan gittim.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bence soru "en uzun seyehatiniz kaç km.idi" gibi olmalıydı.Benim bir hafta içerisinde 3200 km.seyehatim olmuştu.
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
21 günde 10.173 km
1 günde Mersin-Edirne: 1,280 km ( Sabah:05:30 / Akşam 18:00)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 Günde 1250 km ANTALYA-TRABZON (Sabah 5:30- Akşam 21.00)
Gidiş Dönüş 2750 km Toplam Olarak
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Arabaylamı motorlamı :p
Şu iron butt olayını deneyeceğim en yakın fırsatta ,hemde racing ile :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bir günde en fazla kaç kilometre yaptınız?

En uzun geziniz kaç km?

Bu konular mevcuttu sanki:)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Ankette yanlis isaretledim ama balkesir karacabey bursa mudanya yapip geri donmustum ayni gun yani 250-300 km motorum tvs apache:)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
vala ç.kale ye gittim geldim istanbuldan oralardada gezdim 1000km yaptım döndüğümde :) cbf150 ile
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
uzun yolunda bir nâmı var , 10 - 20 km. vs ile ifade edilmez ,

feyz alınması içindir. " http://www.motosiklet.net/forum/etk.../21173-bir-iron-butt-hikayesi-1652km-gun.html "

ben zaten aynı gün içinde 1084km yaptım...
39 derece ateş, 4 haftadır inmeyen bir boğaz, 1 haftadır yemek yiyemeyen bir adam ve 3 günde toplam 4-5 saatlik uykudan sonra ( boğazımın ağrısından uyuyamıyordum. meğerse ses tellerim ödem yapmış. berbattı ) çıktım o yola...
son 3-4 saatini hiç ama hiç hatırlamıyorum.
eve vardıktan sonra 3 gün yataktan çıkamamıştım.
bademck, faranjit, yorgunluk...

ama çok şey öğrendim bu işten.
en çok da yanıma yedekte bolca yakıt almak....
düşünsenize, gebzeden sonra boluya kadar sadece 1 tek opet var.
opet şart mı diyenlere de şu anımı anlatırım.

opet şart değil, kaliteli marka olsun yeter ama bir petrol firması sahibi istanbuldan mersine kadar bir honda accord alıp gelmiş.
işyerine gidip kendi petrolünden doldurtmuş ve araba çalışmıyor diye bize getirdi ( honda servis ) ve depoyu komple söküp boşalttık, o kadar berbattı ki... temizlenip takılan depoya tekrar petrolünden benzin getirtip doldurttu, yine aynı şeyi yaşadık, tekrar sökülüp temizlendi.ve bilindik bir şirketten yakıt aldık ve gitti...

gerisini siz anlayın artık... yolda o yakıtlardan birine denk gelmek istemem doğrusu...
ama şunu yaşadım

gebzede 1 opet
bolu tüneli girinde 1 opet
tuz gölünün sonundan 25-30km sonra 2 adet shell karşı karşıya
aksaraydan açılan otobanda o dönemde yol çalışması olduğundan yakıt satışı yoktu
pozantı çıkışında 1 shell
tarsusta 2 opet karşı karşıya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst