Eminönü Galata Köprüsündeki KRATER...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Büyükşehir çalışıyor...muş.....

he NASA ile ortak çalışıyor evet...:queen:

Dünya üzerindeki kraterler konusunda ortak bir çalışmaları var...en son çalışma ise Eminönü Galata köprüsünde bulunan krater...:p

siz deyin çukur ben diyim krater...

ulan böyle çukurmu olur su kuyusu mübarek...buna bir motorcu kardeşimin düştüğünü düşünemiyorum...yani bırakın jant kırmayı lastik patlatmayı bu adamı asfalta yapıştırır...

anlık refleksle kurtulana ne mutlu ama dikkatsiz veya dalgın bir anınızda ne olacağı belirsiz...

evet canımız hayatımız bu kadar ucuz...

4 tekerler içinde tehlikeli...sizlerle paylaşmak istedim...


işin ilginc yanı ise 100 metre ötesinde Belediye Başkanı Topbaşın Saray Muhallebicisi var...yahu caaanım başkanımın hatırıda yokmu...hani dükkanında muhallebi yemek ister falan azar işitmeyin diye dedim...yoksa 17 milyon İstanbullunun umrunuzda olduğunu sanmıyorum...


SANY0006.jpg


SANY0007.jpg


SANY0008.jpg


SANY0009.jpg



Az ileride Kadir Topbaşın tatlıhaneleri...:p Saray Muhallebicisi...Yüce Mevlam Topbaşa dünyada cenneti bahşetmiş...

SANY0010.jpg


SANY0011.jpg




buda benim havyar teknem...hor görme Mercedesi...:queen:

SANY0012.jpg


SANY0013.jpg


o çukura AMAN DİKKAT...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
minibüsün plakasına baksan turist görünümlü rus ajanlarını taşıyor sanacan
o çukuru asfaltlama çalışmalarının hemen öncesinde düşürdüğün 50 kuruşu bulmak için sen açmayasın
aç şofer
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
herşeyi de kafanıza göre yorumlamayın. nasanın yeni yaptığı ve aya göndereceği prototip motosikletin deneme sürüş sahası orası.
bizim için küçük ama insanlık için büyük bir krater.

yaw mete kardeşim hani kedi bir yerini görmüş yara sanmış ya bu da o hesap. vaktim olursa sana bizim burada ki gümrüğe mütakip tırların kullandığı yollarının resmini çekip göndereyim benim diyen demiryolu utanır ağlar.
yerdeki ustalıkla açılmış ve motosiklet kullanma kabiliyeti arttıran, ayrıca refleksleri geliştiren çukurcuklar ise bizim gözbebklerimiz. öyle kaymak gibi asfalt olacak basıp gideceksin, olmaaaaaz.
sonra nasıl öğreneceksin enduro ruhunu, neresinden yakalayacaksın.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Yakın zaman önce açılmış bir krater sanırım, o yoldan çok geçerim ve öyle birşey yoktu.

Orada bir tehlike daha var. Sirkeci tarafına saptığınızda sağ taraftan yola katılım çok kontrolsüz. Aman dikkat diyeyim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
minibüsün plakasına baksan turist görünümlü rus ajanlarını taşıyor sanacan
o çukuru asfaltlama çalışmalarının hemen öncesinde düşürdüğün 50 kuruşu bulmak için sen açmayasın
aç şofer


KGB 50 unutma bunu yeğenim...aldırıcam seni devletin kucağından kendi kucağıma...sen heç kurtlar vadisi izlemedinmi len...:p

neresinden yakalayacaksın.

ucundan...:queen:

usta garip olan İstanbulun göbeğide böyle...senin bahsettiğin Halkalı Sefaköy tarafı zaten belediyeye değil Allaha emanet...:queen:

ama Ataşehirdeki Erenköy Gümrüğü vs yolları bal kaymak...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:14 ----------

Yakın zaman önce açılmış bir krater sanırım, o yoldan çok geçerim ve öyle birşey yoktu.

Orada bir tehlike daha var. Sirkeci tarafına saptığınızda sağ taraftan yola katılım çok kontrolsüz. Aman dikkat diyeyim.

sağa sapan araclar solud atıkarlar genelde...bide hacı 1990 larda Eminönü hayatta tıkanmazdı inan...şimdi tıkanmayan nokta yok tarfikte...:p sen bile araba alabilirsin kötü olan nokta bu...yol yok araba çok...:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bark34 o nasıl bir alıntılama taktiği ya, sizin gibiler yüzünden gece rüyamızda panda görücez. :)

Metehandrocan araba alırsam senin drahtörün peşindeyim bilesin. :cherry:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
KGB 50 unutma bunu yeğenim...aldırıcam seni devletin kucağından kendi kucağıma...sen heç kurtlar vadisi izlemedinmi len...:p

sen heç homeland security deyi bişey duydun mu
bi ara sana bi kimlik gösterim çakma 0070 (007 nin hormonlusu)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
91
büyükşehir son hızla çalışıyor arkadaşlar. yazdıklarınız karalamaktan başka bir şey değil. biraz araştıralım rica edicem. bilmem kimin oğlu ve arkadaşalarına aktivitelrini gerçekleştirmek için bilmem nereyi tahsis etmek, bilmem hangi dernek yada bilmem ne oluşumu için bi yerlerde onlara özel hizmet sağlamak adına çok şeyler yapıyor( bu bilmem neleri özellikle yazmadım siyasete yada siyasi amacın neye hizmet ettiği belli olmasın diye ki zaten bunları bilen bilir).
şurda kırater burda çukur orda ne idüğü belirsiz bi şey varmış bırakalım bunları koskaca istanbul. hepimize tek tek yetişemezki birilerinin yeğeni yada oğlu olmadığımız sürece...
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim.. teşekkürler.. yarın öğlen gibi karaköye gidicem ve ağırda bir çanta olucak yanımda.. muhtemel bir kazayı, hatta taklayı, hatta uçmayı önledin... :farao: benden ibb'ye kucak dolusu selam... :farao:

bir yol daha var kullandığım.. aslında buraya resmini çekip koyucaktım.. merterden aksaraya giderken topkapı (tramvay'lı) tüneline girerken asfaltta garip bir demir parçası var.. bi kere sağa sola savurdu motorumu ama toparladım.. orasıda çok sakat bi yer.. resmini koyucam görürsünüz...

bu arada mercedes'in güzelmiş.. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:24 ----------

Sirkeci tarafına saptığınızda sağ taraftan yola katılım çok kontrolsüz. Aman dikkat diyeyim.

kesinlikle katılıyorum sana.. :cat: altımdaki motor yada araba olsun farketmez.. o yola çıkarken sol bariyere yapışık gidiyorum. gözüm hep sağ arkada :)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
vayyyyyy:)
gardaşım benim mercedese biniyorsun demek, helal olsun yakışır:cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
YİNE NOKTA ATIŞI YAPMIŞSIN KANKA AMA ORASI RASTGELE BİR ÇUKUR DEĞİL, amatör dalgıçlar orada öğreniyormuş dalmayı... ben dalanın yalancısıyım :p
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Zaten köprü de asvalt denilen şey kalmamışki,her tarafı çukurlar ve tümsekler oluşmuş.
Bu arada bunun onarımı, belediyeyemi yoksa karayollarına mı düşer bilmem ama, yapılmasını bir an önce isterim.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Herifler mıcıra o kadar düşük oranda asfalt(yani zift ama doğrusu asfalt) ekliyorlar ki her yağmurda çözülüyor yollar..
Neticede gelsin çukurlar..

ama eğer gerçek krater hatta göktaşı yağmuruna uğramış bir asfalt istiyorsanız Beykoz ormanlarına doğru gaz açın derim..

Ben ömrü hayatımda bu kadar çukurlu bir yol görmedim..Yani bilerek açılsa bu kadar olur..Şaka gibi bir yol..Haliyle gözden ırak olan gönülden de ırak olmuş oralarda..
 
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
80
Hocam bi eğilip baklsaydın içinde yaşayan falan warmı
saddam maddam çıkar çukurdan neme lazım
(az önce google earth den bile baktım direk göze çarpıyo delik)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
balık yüzdürülür burda:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
vidanjör çukuru mübarek...

bu yağışlar alt yapı eksiklerini yeniden göstermeye başladı bizlere...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Temmuz 2008'de bende böyle bir konu açmıştım. Ankara'nın yoğun trafiğe sahip bir bölgesinde şunun gibi irili ufaklı 3 delik vardı

hpim1285pu2.jpg


Büyükşehir Belediyesini aradım, topu Yenimahalle Belediyesine attı.Orayı aradım, bizim bölgemizde ama sorumluluğu Karayollarına ait dediler. Orayı aradım derdimi anlatacağım kişiye ulaşamadım.

Deliklerin kapanması 5 hafta sürdü. Bu süreçte onlarca araç çeşitli hasara uğradı.
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Ne de olsa İstanbul Büyükşehir Belediyesi; onlara ufak çukur yakışmaz tabi :cherry:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete kankam yazın onca yol yürüyüp denize gitmene gerek yok hizmet ayağına gelmiş sende tepiyorsun alıcaksın şezlongunu,mayonu buz gibi biranı,tadını çıkarıcaksın,insanları anlamıyorum çok nankör oluyorlar ya:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst