Elint-Cakalaz- Fusuy364 Rize gezimiz

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben yorum yapmiyacam.
Bisey sorup çikacam.
Su kare çok yaratici olmus, kim becerdi bunu?
Bariyerlerdeki derinlik ve persfektif super.
Yoksa tesadufmu?:)

dscf7334.jpg
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
588
bu gt 250 o gt 250 :D talip olabilirim :) cakalaz motordan bahsetmişti ama elintin oldugunu soylememıstı :)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaşlar gazlayan elinize fotoğraf çeken parmağınıza sağlık
bu arada
Gökhan kask ne marka
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
doğan motoru satacam diyorsun haftada en az 1 yol yapıyonuz bir yerlere nedir bu arkadaş ?

sen motoru sat yola çıkınca görecem seni öyle ses ve uzama hissini alamayınca :mrgreen:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Ben yorum yapmiyacam.
Bisey sorup çikacam.
Su kare çok yaratici olmus, kim becerdi bunu?
Bariyerlerdeki derinlik ve persfektif super.
Yoksa tesadufmu?:)

dscf7334.jpg

biz üç kişiydik. Doğan'ı Rize'de bıraktık, biz de Gökhan'la Ardeşene dönerken fotoğraf çektik. poz veren de Gökhan. Bilmem anlatabildim mi:p:cherry:(matematik soruları gibi oldu bu yav:p) bu arada bariyerin, kadrajın tam sağına ve aşağı ve yukarıdan eşit olacak şekilde dağılımı tesadüf olabilir mi sizce:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
biz üç kişiydik. Doğan'ı Rize'de bıraktık, biz de Gökhan'la Ardeşene dönerken fotoğraf çektik. poz veren de Gökhan. Bilmem anlatabildim mi:p:cherry:(matematik soruları gibi oldu bu yav:p) bu arada bariyerin, kadrajın tam sağına ve aşağı ve yukarıdan eşit olacak şekilde dağılımı tesadüf olabilir mi sizce:)

çok soru sordun başım döndü :p

açıkçası bende çok beğendim bu fotoyu masa üstüne koymalık bir fotoğraf :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Teşekkürler herkese. Gökhan'ın kask Lazer scorpin exo 400 olması lazım
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Sonunda Pazardan Bir Kaç Kare Gördüm :)
Süper Bir Gazlama Olmus Yine Çok Güzel Bİr Gezi.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
yine güzel gezmişsiniz ah bi günde rizeye güneş doğsa fotolar çok daha güzel olacak ama:cherry:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
uzun süredir o güneşe hasret kaldık. teşekkürler herkese
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
güzel bir gezi olmuş
ama bir şeyler eksik mi ne :p
tabi ki biz yani volkanix ve uthec
az kaldı geliyoruz :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benim Masaüstü Fotoğrafım da arkada Rize Görüntüsü ile 600F 'im :)

 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
Güzel bir gezi olmuş yinede sizin için,ama yağmur yağdı yağacak düşüncesi insanı deli ediyor.:queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
biz üç kişiydik. Doğan'ı Rize'de bıraktık, biz de Gökhan'la Ardeşene dönerken fotoğraf çektik. poz veren de Gökhan. Bilmem anlatabildim mi:p:cherry:(matematik soruları gibi oldu bu yav:p) bu arada bariyerin, kadrajın tam sağına ve aşağı ve yukarıdan eşit olacak şekilde dağılımı tesadüf olabilir mi sizce:)

Yusuf, aklına, eline, koluna sağlık... Gerçekten güzel kare. :cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ooo herkes masa üstü eklemiş bende eklerim :p

foto koyucaz diye hemende toparlamışsınız ortalığı walla hiç uğraşamayacağım için direk bastım gitti (=
adszft.jpg



gökhancım bence diğer fotoğrafı koy daha fotoşeniksin :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst