Ben yorum yapmiyacam.
Bisey sorup çikacam.
Su kare çok yaratici olmus, kim becerdi bunu?
Bariyerlerdeki derinlik ve persfektif super.
Yoksa tesadufmu?
![]()
biz üç kişiydik. Doğan'ı Rize'de bıraktık, biz de Gökhan'la Ardeşene dönerken fotoğraf çektik. poz veren de Gökhan. Bilmem anlatabildim mi:cherry
matematik soruları gibi oldu bu yav
) bu arada bariyerin, kadrajın tam sağına ve aşağı ve yukarıdan eşit olacak şekilde dağılımı tesadüf olabilir mi sizce
![]()
biz üç kişiydik. Doğan'ı Rize'de bıraktık, biz de Gökhan'la Ardeşene dönerken fotoğraf çektik. poz veren de Gökhan. Bilmem anlatabildim mi:cherry
matematik soruları gibi oldu bu yav
) bu arada bariyerin, kadrajın tam sağına ve aşağı ve yukarıdan eşit olacak şekilde dağılımı tesadüf olabilir mi sizce
![]()