_pLay_06 Katılım 4 Haz 2009 Mesajlar 2,147 24 Nis 2011 #42 resimLeri editLerseniz sevinirim resimLer görünmüyor
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 24 Nis 2011 #43 Görünüyor resimler; 4 ayrı bilgisayardan baktım Sanırım sorun senin bilgisayarında
gugukk Katılım 18 Nis 2006 Mesajlar 1,341 24 Nis 2011 #44 valla çok güzel bir gezi olmuş motorlarda yakıyor
C cavro Katılım 6 Mar 2011 Mesajlar 112 26 Nis 2011 #45 birde cruiser sahibi arkadaş katılsaydı geziye daha bir ilginç olacakmış güzel gezi elinize sağlık
serdar23_Bilgem Katılım 25 Eyl 2006 Mesajlar 1,154 26 Nis 2011 #46 Güzel bir gezi olmuş. Fotoğraflar ve anlatım da güzel. Daha nice gezilere gönül hoşluğuyla gidesiz.