Elint-Cakalaz- Fusuy364 Rize gezimiz

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bu gün Rize'ye güzel bir gezi düzenledik. Gökhanla Doğan motorlarını satacaklarından dolayı daha çok motor fotoğrafları var ama idare edin.bir de benim çamurda enduro deneme videosu var. işte linki:
http://www.dailymotion.com/video/xidepj_camurda-enduro_auto
iyi seyirler
Ardeşende ilk hazırlıklar











Rizeye geldik, sanayiye doğanla buluşmaya gidiyoruz.



işte cakalaz,yine formunda



yemek yemeye giderken fotoğraf çekmek için duruyoruz







cakalaz napıyorsun oralarda:p




işte motor şov başlıyor



























bu gün çok keyifli geçti















rize merkezde bir cafeye giriyoruz, acıktık



doğan böyle çok karizma çıkmışsın:p
















Doğan buradan ayrılacak, biz de Ardeşene döneceğiz.








cakalaz motorla kafa kafaya, kim galip gelir



cakalazın motor fena sinirlenmiş, cakalaz çok gaza yüklenmiş bu gün:p







dönüşte bir çay molası








































dönüşte Pazar limanının oralarda biraz oyalanıyoruz



























gençler fotoğraf çektirmek istiyolar
































Ardeşene limana uğruyoruz



















ve gezimiz sona erdi
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
harika kareler...Karadeniz sahil şeridini çok merak ediyorum nasip olacak inşallah Sinopa kadar gezmek...
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Çok güzel gezmişsiniz her zamanki gibi...

fusuy364 hocam sende bir Scorpion kask alsan tam olacakmış :mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel bir geziydi. Katılan arkadaşların(çok kişi katıldıya isimlerini tek tek saymak zor geliyo :mrgreen:) eline saglık. Aslında hava biraz açık olsa daha uzun soluklu bir gezi olabilirdi fakat her an yagmur yagacak korkusuyla geziyi fazla uzun tutamadık.(ki ara ara yagdı)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler herkese. Metci, hakaten Doğanla Gökhanın balaklava ve kasklar aynıydı. hatta bir ara karıştırdılar balaklava ve kaskları giyerken, fotoğraflayamadım, yoksa güzel olacaktı o sahne de.bende de aynı kask olsa tam bir uyum olacaktı, gerçi motorlar birbiriyle o kadar uyumsuz ki(racing, naked,cross :mrgreen:), bizim uyumluluğumuzun yanında hiç göze batmadı:cat:
 
Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
1,082
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paylaşım için teşekkürler ,çok keyifli kareler sayenizde gezmiş kadar olduk
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
teşekkürler herkese. Metci, hakaten Doğanla Gökhanın balaklava ve kasklar aynıydı. hatta bir ara karıştırdılar balaklava ve kaskları giyerken, fotoğraflayamadım, yoksa güzel olacaktı

Hakkaten o durum fenaydı. Blaklavayı giydim dar geliyo alla alla bu niye sıktı derken jeton düştü blaklavaları degiştik sonra kaskı taktım oda dar gibi sanki baktım oda cakalazın:mrgreen:. Bu arada Cakalaz'da kask niye bollaştı diye düşünüyormuş:mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
hos bir gezi oldu gerçekten.
en can alıcı nokta ise, kaskları karıstırdığımız bölümdü, acayip güldük yahu :mrgreen:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Hakkaten o durum fenaydı. Blaklavayı giydim dar geliyo alla alla bu niye sıktı derken jeton düştü blaklavaları degiştik sonra kaskı taktım oda dar gibi sanki baktım oda cakalazın:mrgreen:. Bu arada Cakalaz'da kask niye bollaştı diye düşünüyormuş:mrgreen:

:mrgreen:::dalga::::coool::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 ----------

hos bir gezi oldu gerçekten.
en can alıcı nokta ise, kaskları karıstırdığımız bölümdü, acayip güldük yahu :mrgreen:

bir can alıcı nokta daha var:
Yemek yemeye gideceğiz, kaldırıma çıkmamız lazım, cakalaz motoru zorloda ama çıkmadı, arkadan gelen elint ise cakalazın motora arkadan güm:mrgreen: benim motor nasıl mı geçti? tabiki gazı keserek:queen:
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
abey dekerinize daş deymesin, güzel gezi olmuş aşikar şu havalarda hep nane limon güneşli olsa fena olmazdı gezinin tadı daha başka olurdu :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
bir can alıcı nokta daha var:
Yemek yemeye gideceğiz, kaldırıma çıkmamız lazım, cakalaz motoru zorloda ama çıkmadı, arkadan gelen elint ise cakalazın motora arkadan güm:mrgreen: benim motor nasıl mı geçti? tabiki gazı keserek:queen:

Herşeyden öce şu yanlış anlamayı düzeltiyim. Ben cakalaz'ın motosiklete vurmadım o benimkine vurdu:mrgreen:. Kaldırıma çıkmaya çalışırken çıkamayıp motoru geri kaydırınca onun arka tekerle benim ön teker hafiften buluştu:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
rize merkezde bir cafeye giriyoruz, acıktık


Ovvv Rizede MADO varmış...:pben Madoyu sadece bizim Bağdat Caddesinde var biliyordum...:phavanızda 1500 he...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst