- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Bu gün Rize'ye güzel bir gezi düzenledik. Gökhanla Doğan motorlarını satacaklarından dolayı daha çok motor fotoğrafları var ama idare edin.bir de benim çamurda enduro deneme videosu var. işte linki:
http://www.dailymotion.com/video/xidepj_camurda-enduro_auto
iyi seyirler
Ardeşende ilk hazırlıklar



Rizeye geldik, sanayiye doğanla buluşmaya gidiyoruz.

işte cakalaz,yine formunda

yemek yemeye giderken fotoğraf çekmek için duruyoruz


cakalaz napıyorsun oralarda

işte motor şov başlıyor







bu gün çok keyifli geçti




rize merkezde bir cafeye giriyoruz, acıktık

doğan böyle çok karizma çıkmışsın




Doğan buradan ayrılacak, biz de Ardeşene döneceğiz.


cakalaz motorla kafa kafaya, kim galip gelir

cakalazın motor fena sinirlenmiş, cakalaz çok gaza yüklenmiş bu gün


dönüşte bir çay molası










dönüşte Pazar limanının oralarda biraz oyalanıyoruz







gençler fotoğraf çektirmek istiyolar








Ardeşene limana uğruyoruz





ve gezimiz sona erdi

http://www.dailymotion.com/video/xidepj_camurda-enduro_auto
iyi seyirler
Ardeşende ilk hazırlıklar



Rizeye geldik, sanayiye doğanla buluşmaya gidiyoruz.

işte cakalaz,yine formunda

yemek yemeye giderken fotoğraf çekmek için duruyoruz


cakalaz napıyorsun oralarda

işte motor şov başlıyor







bu gün çok keyifli geçti




rize merkezde bir cafeye giriyoruz, acıktık

doğan böyle çok karizma çıkmışsın




Doğan buradan ayrılacak, biz de Ardeşene döneceğiz.


cakalaz motorla kafa kafaya, kim galip gelir

cakalazın motor fena sinirlenmiş, cakalaz çok gaza yüklenmiş bu gün


dönüşte bir çay molası










dönüşte Pazar limanının oralarda biraz oyalanıyoruz







gençler fotoğraf çektirmek istiyolar








Ardeşene limana uğruyoruz





ve gezimiz sona erdi
