- Katılım
- 30 Nis 2010
- Mesajlar
- 346
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar motorumun vites gostergesı uzun zamandır çalışmıyordu,motorumu yaza hazırlık için dağıttığımda buna da bır bakayım dedım ve hali aynen şu şekilde;:queen:
http://img217.imageshack.us/img217/1965/41063704.png
http://img825.imageshack.us/img825/3219/mr1t.png
http://img19.imageshack.us/img19/189/mr2b.png
son hali bu olmuş arkadaşlar,şimdi bunun tamiri mümkünmü acaba elimde elektronık ıcın yeterlı malzeme var,ancak uzerınde dırenc yada dıyot dedıklerı bır sey var küçük bunlardan bulsam yerıne montajlasam eskılerını yanı yanık olanları tekrar calısırmı aynı sekılde vıteslerı düzgün şekilde gösterırmı?
Yenısını bulamadım komple devır km gostergelerı ıle bırlıkte satılıyor ve baya bı pahalı alabılecegım sıte var ıse gonderın arkadaslar lınkı,ama bakmadıgım yer kalmadı tek parca halınde satılan yer yok henuz,
ilgilenen arkadaslara sımdıden tesekkur ederim,:bounce:
http://img217.imageshack.us/img217/1965/41063704.png
http://img825.imageshack.us/img825/3219/mr1t.png
http://img19.imageshack.us/img19/189/mr2b.png
son hali bu olmuş arkadaşlar,şimdi bunun tamiri mümkünmü acaba elimde elektronık ıcın yeterlı malzeme var,ancak uzerınde dırenc yada dıyot dedıklerı bır sey var küçük bunlardan bulsam yerıne montajlasam eskılerını yanı yanık olanları tekrar calısırmı aynı sekılde vıteslerı düzgün şekilde gösterırmı?
Yenısını bulamadım komple devır km gostergelerı ıle bırlıkte satılıyor ve baya bı pahalı alabılecegım sıte var ıse gonderın arkadaslar lınkı,ama bakmadıgım yer kalmadı tek parca halınde satılan yer yok henuz,
ilgilenen arkadaslara sımdıden tesekkur ederim,:bounce: