Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 3 Eyl 2009
- Mesajlar
- 777
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorumu bir ay önce parkettim, bir sorunu yoktu..
Dün çalıştırmayı denedim, akü 0 marş basmadı, birkaç kere vurdurdum çalışmadı..
Bugün aküyü şarj ettirdim, taktım yine çalışmıyor-göstergeler-korna-sinyal hiçbir belirti yok elektiriğe dair..
Vurdurmayı denedim, vites göstergesi motorun devrine göre çok sönük gelip gidiyor hemen ve çalışmıyor..
Sorun ne olabilir anlamadım gitti, fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim..
Dün çalıştırmayı denedim, akü 0 marş basmadı, birkaç kere vurdurdum çalışmadı..
Bugün aküyü şarj ettirdim, taktım yine çalışmıyor-göstergeler-korna-sinyal hiçbir belirti yok elektiriğe dair..
Vurdurmayı denedim, vites göstergesi motorun devrine göre çok sönük gelip gidiyor hemen ve çalışmıyor..
Sorun ne olabilir anlamadım gitti, fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim..