Baş sağlığı temennisinde bulunan bütün arkadaşlara Elazığ MT adına teşekkür ediyorum.
Motosiklet düşkünü bütün arkadaşların yolu açık olsun, Allah'a emanet olsunlar.
Kaza, pazar günü akşam karanlığı çökmek üzere iken saat 17.00 civarında olmuş.
Kim olduklarını öğrenemediğim iki-üç arkadaşıyla Sivrice'den Elazığ istikametine geliyormuş.
Çok süratli olmalı ki minibüse arkadan çarpmış ve anında vefat etmiş.Kaza yerine giden arkadaşlarımın anlattığına göre minibüste kamyon çarpmış kadar hasar varmış.Motosiklet bütünüyle hurdaya çıkmış.Arka lastiğinden başka sağlam bir parçası yokmuş.
Motosikleti 1000 cc güçlü bir makinaydı.Çarpma anını ve sonrasını görenler anlatmış ama burada yazmaya dilim varmıyor.
Bugün Elazığ'ın Karakoçan ilçesine götürüldü. İkindi namazını müteakip defin işlemleri yapılacak.Allah rahmet etsin.