Elazığ MT-Barış OĞUZ Arkadaşımızı Kaybettik.

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
142
Bu Sabah Elazığın YereL TW Haberlerinde Bu Acı Ve üzüntüLü Haberi izLediğimde Şoke oLdum.. Her Nekadar Şahsen Tanışmasak Dahi, Bir dostu Yakın Bir Arkadası Kaybetmenin üzütünsünü Yaşadım.. RahmetLi Evli Be bir cocuk Babası. Kendisine Yüce ALLAHTAN Rahmet KederLi aiLesi Ve Camiasına Başsaglıgı Ve SAbırlar Diliyorum.. Arkadaslar FatihaLarınızı eksik Etmeyin... Kaza Ve Bela Herkesten uzak oLsun... SERDAR Hocam Sizde Bir vefalı Arkadaş Ve DuyarLıLığınız için TeşşkürLer...
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
1
Sevgili kuzenim

Burada yorumlarıyla bizlere desteğini eksik etmeyen arkadaşlara kuzeni olarak teşekkürlerimi iletiyorum. Canımız çok yandı başka canlar yanmasın. Allah kimseye böyle bir acı yaşatmasın, Seni seviyoruz BARIŞ, kalbimizdesin.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Allah rahmet eylesin.

Yakınlarına sabırlar diliyorum.
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
90
Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Allah ailesine sabır versin...
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Mevlam Barış'a rahmet eylesin ve geride kalanlarına da peygamber sabrı versin inşallah..
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
295
Allah mekanını cennet etsin,kalanlara sağlık,sabırlar versin
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
2
gömdüler Barış'ı..kara topraklar attılar üstüne..yalnız bıraktılar tek başına...
dün vardı bugün yok...böyle bi yalancı dünya..
arkasında bıraktığı gözü yaşlı ailesi,karısı,çocuğu ve sevenleri..
her ölüm erken ölümdür ama senin ki gerçekten erkendi barış abi
gidişin can yaktı :salut:
arkadaşlar hepiniz motor kullanıyosunuz bari sizler dikkat edin..sizinde sevdikleriniz arınızdan yaş dökmesin..Allah sizi korusun.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
51
Çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin...Hepimizin başı sağolsun....:pale:
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Ne diyebilirimki hergün kaza hergün bir ölü allah rahmet eylesin..
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Allah rahmet eylesin sevenlerine yakınlarına sabır versin mekanı cennet olsun
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
18
Elazığ mt olarak hepimizin başı sağolsun en son barış abiyi maraşa giderken çaydaçıra petrode görüşmüştüm.hiç aklımın ucuna gelmezdi böyle birşey olacağı.devamlı motosiklet sitelerinde ölümcül kaza haberlerini görüyodum ama bana ölüm cok uzakmış gibi geliyordu şimdi anladımki ölüm heran yanıbaşımızda.Bana motosiklet kazası sadece bi iki ufak çizik veya kırık çıkık gibi geliyordu şimdi anladımki bu aletler gerçekten insanı öldürüyor.Allah cc yakınlarına sabır eylesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst