gömdüler Barış'ı..kara topraklar attılar üstüne..yalnız bıraktılar tek başına...
dün vardı bugün yok...böyle bi yalancı dünya..
arkasında bıraktığı gözü yaşlı ailesi,karısı,çocuğu ve sevenleri..
her ölüm erken ölümdür ama senin ki gerçekten erkendi barış abi
gidişin can yaktı :salut:
arkadaşlar hepiniz motor kullanıyosunuz bari sizler dikkat edin..sizinde sevdikleriniz arınızdan yaş dökmesin..Allah sizi korusun.