- Katılım
- 25 Nis 2005
- Mesajlar
- 47
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar, ben çok yeni bir üye değilim ama siteye fazla takılamıyordumSon bir kaç güne dek....motorumu yeni aldım ve sanırım yanlış bir yerde şöyle bir mesaj yazdım ; (merhabalar, sonunda birr motorum oldu. 12 ay vadeyle plaka+ruhsat+sigorta dahil ve kask hediyeli siyah renkte mondial 100KH aldım.Bütün işlemleri yapıp teslim edecekler.60 km de 1 litre yaktığı söyleniyor, vergiside yok birde Cup modellerin daha sorunsuz olduğunu duydum(inşallah), bu yüzden tercihim bu oldu 3 gün sonra teslim alıcam. Bu arada herşey dahil 1235 ytl'ye mal oldu(12 ay vade).kullanımla ilgili tavsiyelerinizi bekliyorum...) daha bir hayırlı olsun diyen çıkmadı abi:salut: neyse, Cup modellerle ilgilenenler özelliklede yeni bir model olan Mondial 100 KH ile ilgilenenler burada önerilerimizi paylaşalım. ben artık buralardayım...:cat: