Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hemşerim hoşgeldin ve hayırlı olsun. cuma ve cumartesileri süleyman demirel de klupteyiz. (çukurova motor sporları klubü) sen recep ya da karaböcük de herkes gösterir. hehe
yarın fotolar geliyor ( bir gün erken alıcam motoru, fotolarıda hemen atarım buraya, çünkü adsl bağlantımı kapattırıcam, taksitler bitene kadar bir yerlerden tasarruf şart.naparsınız işte.... İnternet cafelerden arada uğrarım dostlar....kendimi şöyle adananın bahar havasına, rüzgarlarına bırakayım, baraj gölünün çevresinde keyif turları atalım ÖZGÜRLÜKKKKKKKK...........
Motorun hayırlı olsun. Bugün Mondial servisindeyim(tanıdık olur biraz) en sağlam modeli cuplar tabiki hor kullanma sorun çıkarmaz dedi.
Tutturdu sanada alalım diye babamında kafası yattı. Hadi hayırlısı.
Hayırlı olsun motorun. 1lt ile 60km yapman imkansız. Sana şaka yapmışlar anlaşılan. Minik 105lik starlar bile o kadar koklayamaz benzini. Tahminim kmde 80bin felan yakar. Bu da 1lt ile 35 km gitmen demek. Tabi ki 65km yi geçmeden motoru bağırtmadan anca.
makıne muhendısı nıcklı arkdasa alırım anahtarını muhendis bey
slm bu motorla 1 lıtre ıle rahat sert kullanı m 50 km yapıyorum yakıtda ort 50 km 1 lıtre oda cok ıyı bence ıddıaya gırcek varsa noter huzurunda anahtarına gırerım :queen:
Hayırlı olsun. Benim bir arkadaşım aldı memlekette o motordan, babasını bilmem kaç metre yükseklikteki köylerine götürmüştü. O eğimli toprak yolları kolaylıkla çıkmış dediğine göre. Yakıt konusunda da çok güzel şeyler söylemişti.. Güle güle kullanman dileğiyle..
ben gaziantep'e taşındım...hafta içi adanada hafta sonu antepte olacağım..Antep tam bir motosiklet cenneti... İnanılır gibi değil..adım başı bir motor görebilirisiniz. sanki herkesin bir motoru var burada.Çarşısında bir sokakta yanyana onlarca motor satıcısı var..Yalnız bu siteye pek takılmıyorlar anlaşılan.Antepliler çok çalışkan esnaflardır va iyi para kazanırlar. ekonomiden iyi anlarlar. Doğal olarak ta en çok görülen motorlarda tabiki 100'lük cup'lar... Hiç abartmadan söylüyorum: 15 dakika trafiğe çıkın en az 20 tane 100 cup görürsünüz..işte böyle..antepsporda şahlandı bu arada.. hadi hayırlısı bakiim. kalın sağlıcakla ağalar ve paşalar...