Ekonomik Ve Ucuz Olsun Diyenler :100 Kh

Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
145
askerligimi orada yapmıştım bilirim dogunun paris i en son 2000,de hep mopetti terfi olmuşlar tabii

ben gaziantep'e taşındım...hafta içi adanada hafta sonu antepte olacağım..Antep tam bir motosiklet cenneti... İnanılır gibi değil..adım başı bir motor görebilirisiniz. sanki herkesin bir motoru var burada.Çarşısında bir sokakta yanyana onlarca motor satıcısı var..Yalnız bu siteye pek takılmıyorlar anlaşılan.Antepliler çok çalışkan esnaflardır va iyi para kazanırlar. ekonomiden iyi anlarlar. Doğal olarak ta en çok görülen motorlarda tabiki 100'lük cup'lar... Hiç abartmadan söylüyorum: 15 dakika trafiğe çıkın en az 20 tane 100 cup görürsünüz..işte böyle..antepsporda şahlandı bu arada.. hadi hayırlısı bakiim. kalın sağlıcakla ağalar ve paşalar...

askerligimi orada yapmıştım bilirim dogunun paris i en son 2000,de hep mopetti terfi olmuşlar tabii
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst