Ehliyetsiz trafik polisine yakalandık

Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
Dua et çevirmeye dahil olmuşsun ya bir kazaya dahil olsaydın?????????????? EHLİYETSİZ ARAÇ KULLANANLAR KONTAK AÇMADAN ÖNCE TEKRAR DÜŞÜNÜN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
üzüldüm açıkçası ama bazen böyle şeylerin işe yaradığıda oluyo;)ben ehliyetsiz ceza yedim ehliyet aldım..korumasız kaza yaptım..şimdi 2 adımlık yere korumayla gider oldum:)İş İşten geçmeden önce yapsak bunları daha doğru olur ama..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok geçmiş olsun :( :(





çünkü polis amcalar çorba parası alıyorlar heryerden çekiciden otoparktan vs vs

demek ki artık çorba içmeye paris'e uçmaya başladılar
vatandaşın sırtından geçinen herkes Allah'ından bulsun...
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Daha önce de yazmıştım, 1993 yılında A2B ehliyet aldım, bu ehliyet ne işe yarar; aradan 16 yıl geçti hala anlayabilmiş değilim.

Şöyle ki;

1) Yerden bir taş alıp sürücü kursuna göndersek, ehliyet alır.Çünkü; bu taşın, ehliyet alması değil, almaması anormal olur.

2) Sürücü kurslarında yeterli eğitim-denetim yok.
-"ooo...aslanım, sen tamasın, derslere gelme, eğitimede gerek yok, sen biraz çalış sınava gir, gerisini merak etme" ve "Bizde motor-kask yok, seninkini kullanıversinler" tarzı lakayıtlıklar...

3) Bir motorlu aracı, sürücüsü kullanır, ehliyet değil.Hergün trafiğe çıkıyorum, onlarca hödük görüyorum, cebinde ehliyeti var, ama, kanun-kural bilmeden araç kullanıyor, kazaya sebep oluyor, bir şekilde de suçu karşısındakine yüklüyor.

4) Ehliyet neyi ispat eder:

a-Kişinin 18 yaşından gün almış olduğunu: Bunu, kimilk kartımla da ispat edebilirim
b-Kişinin, o aracı kullanmayı bildiğini: O aracı kullanmayı bilmesem, zaten yola çıkamazdım:)

c-Kişinin trafik dersi aldığını: Yeterli ders aldığımız için, nüfus/kaza ortalamsında dünyada başa güreşiyoruz

d-Kişinin ilk yardım dersi aldığını: Bir kaza anında, o şokta kim kime yardım edebilecek? O alınan dersi aklında tutup, uygulayabilecek kültürde, bu memlektte ne kadar insan var?

e-Kişinin motor dersi aldığını: Ee...Motor dersi aldık, kullandığımız aran arıza yaptı, temsil: fren hortumu patladı, yağ yere akıyor, ya da motorun zinciri kırıldı, krank kesti, ...Ne olacak?
Bunları yolda nasıl yapabileceğiz?Parça değişecek...
Arkamızda yedek parça taşıyan bir kamyonet mi gezdireceğiz?:)
 
Katılım
12 Nis 2009
Mesajlar
112
ARkadaşım Motorun fiyatı ne kadar dı acaba?????

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:10 PM ----------

arkadaşım motorun fiyatı ne kadar dı acaba????
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benmde şöyle bi sıkıntım olmuştu ehliyetimi almaya emniyet müdürlüğüne gidiyordum fakat trafikçi arkadaşlar çevirdiler.

ehliyet yok diye 265 olay yerinde geçirdiler
ardından mahkemeye sevk ettiler
mahkemeye gitmeden önce emniyete gittim aynı gün ehliyetimi aldım
sonra mahkemeye gittim elime 600+265 lira ceza verdiler (600 mahkeme 265 ise ruhsat başkasına ait olduu için)
ardından gittim motoru garajdan aldım ama tabii ruhsat sahibiyle gittik orada da 60 lira geçirdiler...

TOTAL 1190 lira geçmiş olsun dediler



şimdi elimde 3 adet belge var

* birincisi ehliyet 4.4.2009 tarihli
* ikincisi ceza kağıdı 265 TARİH: 4.4.2009 (eyvallah)
* üçüncüsü mahkemenin sonuç kağıdı 5.4.2009 tarihli (4 ünde ehliyetim var ama ayın 5 inde ehliyetsizlikten mahkeme 865 ceza veriyor çık işin içinden hadi bakalım...)
 
Katılım
15 Şub 2009
Mesajlar
37
geçmiş olsun arkadaşım...
benimde motorum yatıyor ehliyetsizlik yuzunden bu ay sonunda alacam ehliyeti... bıraz sabır gerektiriyor... bizlere ders olur insallah...
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
benmde şöyle bi sıkıntım olmuştu ehliyetimi almaya emniyet müdürlüğüne gidiyordum fakat trafikçi arkadaşlar çevirdiler.

ehliyet yok diye 265 olay yerinde geçirdiler
ardından mahkemeye sevk ettiler
mahkemeye gitmeden önce emniyete gittim aynı gün ehliyetimi aldım
sonra mahkemeye gittim elime 600+265 lira ceza verdiler (600 mahkeme 265 ise ruhsat başkasına ait olduu için)
ardından gittim motoru garajdan aldım ama tabii ruhsat sahibiyle gittik orada da 60 lira geçirdiler...

TOTAL 1190 lira geçmiş olsun dediler



şimdi elimde 3 adet belge var

* birincisi ehliyet 4.4.2009 tarihli
* ikincisi ceza kağıdı 265 TARİH: 4.4.2009 (eyvallah)
* üçüncüsü mahkemenin sonuç kağıdı 5.4.2009 tarihli (4 ünde ehliyetim var ama ayın 5 inde ehliyetsizlikten mahkeme 865 ceza veriyor çık işin içinden hadi bakalım...)

ilginç bir durum. bir avukata danışırsan sanırım dava açabilirsin ama buna değer mi bilmem. yaşadığımız ülke belli, ülkenin kanunları belli uygulanıp uygulanmadıkları da belli ... daha fazla yazmayayım :) hayırlısı olsun.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
benmde şöyle bi sıkıntım olmuştu ehliyetimi almaya emniyet müdürlüğüne gidiyordum fakat trafikçi arkadaşlar çevirdiler.

ehliyet yok diye 265 olay yerinde geçirdiler
ardından mahkemeye sevk ettiler
mahkemeye gitmeden önce emniyete gittim aynı gün ehliyetimi aldım
sonra mahkemeye gittim elime 600+265 lira ceza verdiler (600 mahkeme 265 ise ruhsat başkasına ait olduu için)
ardından gittim motoru garajdan aldım ama tabii ruhsat sahibiyle gittik orada da 60 lira geçirdiler...

TOTAL 1190 lira geçmiş olsun dediler



şimdi elimde 3 adet belge var

* birincisi ehliyet 4.4.2009 tarihli
* ikincisi ceza kağıdı 265 TARİH: 4.4.2009 (eyvallah)
* üçüncüsü mahkemenin sonuç kağıdı 5.4.2009 tarihli (4 ünde ehliyetim var ama ayın 5 inde ehliyetsizlikten mahkeme 865 ceza veriyor çık işin içinden hadi bakalım...)

böyle bir durumda bulundurmama cezası yemen gerekmiyormu??
bencede itiraz et..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
bende yemişdim ceza ehliyetsizlikten hemde todayle:):)2006 yılında çok kötü bir durum
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
11.05.2009 tarihinde sabah işe gideken yol üzerinde sık aralıklarla trafik ekipleri çevirme yapıyordu, tabi bu çevirmeye bende dahil oldum ve ehliyetim yoktu, motorda, ruhsatta ve giyimimde hiçbir hata bulamadı, ehliyetinide ver diyince aha zıçtık dedim, kursa yazıldım bunlarda evrakları dedim ve gösterdim, omaz ehliyet diye tutturdu, olmadığını söyledim, çekeceğiz dedi, tüm dil dökmelerime rağmen ikna olmadı, sıcakların başlaması ile motosikletlet üzerinde yoğun çevirmeler başladı, ehliyetsiz kullaan çok uğraştırma beni dedi polis, ve çekici geldi parka çekildi. mahkemeye sevk edildim. bende çıkan masrafıda aşağıda belirtiyorum, Benim gibi düşünüp amaaan o kada araba içinde benimi çevirecek diye düşünen ehliyetsiz motosiklet kullanan arkadaşlara küpe olsun, ben dersimi aldım inşallah sizler almazsınız

Ödediğim Masraflar
EHLİYETSİZ KULLANMA CEZASI : 600 tl
TRAFİK CEZASI : 61 TL
ÇEKİCİ PARASI : 151 TL
PARK PARASI : 89 TL

TOPLAM : 901 TL - git gel için ödediğim taksi paraları hariç
EHLİYETSİZMOTOSİKLET KULLANANLARA DUYURULUR

Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun.
Bir an önce A2 ehliyetli bir arkadaşını görevlendirerek motosikletini parktan aldır yoksa orada durduğu her gün için ödeyeceğin para katmerlenir benden söylemesi.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
142
Bu Krizde OLAcak işmi?? Arkadaşımm 400 Lirayı BuLabiLsek Tamam Gidip Alacagız EhLiyeti. Yok Anasini SAtayım.. oLmayınca oLmuyor işde.. Para İçinde Yüzüpde Almayan Utansın..
OyLe Oh oLmuş iyi oLmuş DiyenLer Elinizi Vicdanınıza Koyun... b2 si oLupta Motoru Yerinden KaLdıramayan Size Yüzlerce isim SAyarım..
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
geçmişolsun dün bende baya bi cevirme gördüm hatta çok sıkılaşmıştı hafta sonları felaket cevirme var yanımda giden pek çok motoru cevirip ceza yazdılar ben gülmekten kendimi alamadım hatta çok hoşuma gitti kaskı yok bide üstüne ters şeride girip otobüsle beni solladı ve polis önüne atladı süper oldu, hala kask takmayıp ehliyeti önemsemeyenler var ben polis olsam askerde çavuşken nasılsam öle olurdum Allah korusun.
sen neyseki kasklı ve ehliyete yazılmış vaziyettesin sana yazık olmuş öteki tek ayagını yere sürterek agzında sigarayla bagıran tersten giden tipler yer inşlh cezaları
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
niye yapdığınız hatalardan polisi ve devleti suçluyorsunuz bende bunu anlamıyroum ne yani avrupada amerikada hatta çin de bile ehliyetsiz motor kullanmanın cezası ağırdır adamlar bunu kendi keyiflerine değil sizlerin hayatını düşündüğü için koymuşlar bu kuralları her şeye muhalefet olmadan önce bir kerede iyneyi kendinize batırın sözüm anlayana..

arkadaş bile konuyu açarken kıyafetim kaskım ruhsatım tamdı ehliyet yokdu demiş keşke yani sanki bir mazaret miş gibi söylemiş buda yanlış onlar zaten olması gerekenler

bir arkadaş çorba parası demiş alakası yok o çekiciler mazot yakıyor o çekicilerin yakdığı mazotu sen biliyormusun trafiğin parkına kadar o motoru götürüyor... o kamyon su ile çalışmıyor ayrıca otoparkda otopark ücretide vericek sonuçda dışarda bile otoparka koysanız ücret vermiyormusunuz

polisler inanın çok samimi söylüyorum çok hoş görülü bile davranıyorlar etrafda kasksız gezen atletiyle motora binen motorun saçma sapan arap işi hint işi şeyler takıp takıştıran hem kendi hem yoldaki diğer şöförlerin dikkatini dağıtan tehlikeli motor sürenler dikkatsiz şekilde bir ton yüz binlerce motorcu var adamlar esas bunlara ceza yazmaya kalksa caddelerde motorcu kalmazdı ....
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili logaritma kardeşim ben mazeret olsun diye söylemiyorum ehliyetsiz motor kullanan arkadaşlar polise yakalanırsa karşılaşacağı sorunları ve ödeyeceği miktarı belirtmek istedim. elbetteki ehliyetsiz kullanmak doğru değil. ama şeytan durtüklüyo motor boşta dururken binmemek biraz zor. ödediğim miktr belli ve bir o kadarda oraya git buraya git akıllandım sanırım. ehliyet alana kadar binmeyeceğim. yorum yapan arkadaşlara teşekkür ediyorum. Kazasız sürüşler dilerim hepinize
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst