Ehliyetsiz trafik polisine yakalandık

Katılım
12 Eyl 2008
Mesajlar
3
Çok Şükür Basıma Gelmedi :) Ehliyetsiz 2 sene kullandım :) rüşvetde vermedim :) sadece Adamlara emrah rolü oynadım o kadar :DD: Saolsunlar Bişi Yapmadılar.. Allah Razı Olsun Şimdide Ehliyetimi Aldım Ve Saygım Yine Sonsuz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst