- Katılım
- 10 Nis 2009
- Mesajlar
- 90
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
11.05.2009 tarihinde sabah işe gideken yol üzerinde sık aralıklarla trafik ekipleri çevirme yapıyordu, tabi bu çevirmeye bende dahil oldum ve ehliyetim yoktu, motorda, ruhsatta ve giyimimde hiçbir hata bulamadı, ehliyetinide ver diyince aha zıçtık dedim, kursa yazıldım bunlarda evrakları dedim ve gösterdim, omaz ehliyet diye tutturdu, olmadığını söyledim, çekeceğiz dedi, tüm dil dökmelerime rağmen ikna olmadı, sıcakların başlaması ile motosikletlet üzerinde yoğun çevirmeler başladı, ehliyetsiz kullaan çok uğraştırma beni dedi polis, ve çekici geldi parka çekildi. mahkemeye sevk edildim. bende çıkan masrafıda aşağıda belirtiyorum, Benim gibi düşünüp amaaan o kada araba içinde benimi çevirecek diye düşünen ehliyetsiz motosiklet kullanan arkadaşlara küpe olsun, ben dersimi aldım inşallah sizler almazsınız
Ödediğim Masraflar
EHLİYETSİZ KULLANMA CEZASI : 600 tl
TRAFİK CEZASI : 61 TL
ÇEKİCİ PARASI : 151 TL
PARK PARASI : 89 TL
TOPLAM : 901 TL - git gel için ödediğim taksi paraları hariç
EHLİYETSİZMOTOSİKLET KULLANANLARA DUYURULUR
Ödediğim Masraflar
EHLİYETSİZ KULLANMA CEZASI : 600 tl
TRAFİK CEZASI : 61 TL
ÇEKİCİ PARASI : 151 TL
PARK PARASI : 89 TL
TOPLAM : 901 TL - git gel için ödediğim taksi paraları hariç
EHLİYETSİZMOTOSİKLET KULLANANLARA DUYURULUR