Ehliyetsiz sürücüye ne yapılır?

Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
ihbarcılık güzel bir davranış değil. yani en azından ben o düşüncedeyim.
 

OFG

Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
237
Aptallarla arkadaşlık etme.
Üstüne gelip bunaltırsada koy kafayı kardeşim , hiç mi içgüdün yok ?
Böyle bir konu açılır mı ?
Biri sana sataşıyorsa bir erkek ne yapması gerekiyorsa onu yapacaksın.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
bir zamanla benimle uğraşan biri vardı hep yanında birkaç kişiyle gezerdi sen gel bunu kenarda kıstır bak sonra abi abi diye gezer etrafta
 
Katılım
13 May 2014
Mesajlar
19
Takacan bıçagı ne ugraşip duruyon bi daha lakap takabılıyo mu şu cinsler bana bi deggelmıyor
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Takacan bıçagı ne ugraşip duruyon bi daha lakap takabılıyo mu şu cinsler bana bi deggelmıyor

Sakin ya bıçaklık ne var hem delikanlı adam bıçaklamı korur kendini :) sonra gencecik hayatım akıp gidicek benim daha çok motor sürcek zamanım var :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

Aptallarla arkadaşlık etme.
Üstüne gelip bunaltırsada koy kafayı kardeşim , hiç mi içgüdün yok ?
Böyle bir konu açılır mı ?
Biri sana sataşıyorsa bir erkek ne yapması gerekiyorsa onu yapacaksın.

Üstüme yürüse zaten kafayı koyarım bunu oda biliyo anca uzakdan laf atıyo
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
bu zamana kadar motosiklet hayatım hep bana ++ katan adamlarla oldu.

Sende öyle yap emo123 olma adın soyadınla katıl ortamlara kimsenin ne kullandığının bi önemi yok.

Apacilerle aynasız kasksız gezenlerle işin olmasın emin ol ülkenin en kral motorcusu sen olursun !

Şu an motorsuz olup her gün herkesin bir yerlere davet ettiği ben gibi :cat:
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
79
Haklısın de tamam çok havalısın de bir süre sonra zaten gerçekten sıkılır sende arkadaş çevreni gözden geçir derim,olgunluğunu göster derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst