- Katılım
- 1 Nis 2005
- Mesajlar
- 2,168
ihbarcılık güzel bir davranış değil. yani en azından ben o düşüncedeyim.
Takacan bıçagı ne ugraşip duruyon bi daha lakap takabılıyo mu şu cinsler bana bi deggelmıyor
Aptallarla arkadaşlık etme.
Üstüne gelip bunaltırsada koy kafayı kardeşim , hiç mi içgüdün yok ?
Böyle bir konu açılır mı ?
Biri sana sataşıyorsa bir erkek ne yapması gerekiyorsa onu yapacaksın.