Ben de yoğun ısrarlar sonucu B den sonra aldım.
ama ne oldu;
Öncelikle her çevirme görüşümde heyecanlandım. Geçi herşeyim tam olduğu için hiçbir zaman çevirmediler, plakam da yoktu hani dur diye anons etse basar dağ bayır giderdim crossçu olduğum için. ama ben her seferinde korku yaşadım. En başta bu bile yeter ehliyet almak için. Unutma ki heyecan hata, hata da kaza yaptırır.
Sonra bir gün B ehliyet sınavını geçip A2 için tarih beklerken yetenekli bir PİLOT YÜZBAŞI 3 şeritli yolda şerit değiştirirken bana soldan taktı geçti. Ben yerlerde motor 100 metre ilerde...
Bana birşey olmadı. Ama ehliyetim olmadığı için admaın masrafını ödedim. Çünkü istersen polis çağıralım diye teklifte (!) bulundu.
Ehliyettten çok daha fazla para ödedim. Hem de çok kötü bir alışkanlık edindim. Bugün Jandarma çevirmesinden geçerken fark ettim. Artık çevirme görünce alışkanlık oalrak heyecanlanıyorum. Bugün fark ettim bunu ve kendi kendime neden heyecanlanıyorum ki herşeyim tam... dedim...
Bak ne kadar eksi etkileri varmış.
Ayrıca çok da farklı bir fiyat yok. Eğer ayrı ayrı ehliyetlere bastırmak istersen zaten masraflar aynı. Aynı ehliyete bastırmak istersen sadece A2 ehliyetin harcını ödemiyorsun o kadar.
Bence değmez. Benim ahtım vardım ehliyeti alayım ilk gördüğüm çevirmede kendim duracağım diye. İlk çevirmede arka sokaktan dönüp belki 15 kere çevirmeye girdim uyuzluğuna.
Ha bunu da yapma. Sonra ne oldu? Sonuncuda ceza yedim. Emniyet kemerim takılı olmadığı için. Bir önceki geçişimde ehliyeti verirken çıkarmıştım, takmayı unutmuşum 50 mt gideceğim için.
Yapma yani kısaca.
Al ehliyetini rahat rahat sürmenin tadına var.