ehliyet sınavına girecekler

Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
Arkadaşlar bende yarın sınava giriyorum:)Sınava girecek herkese başarılar dilerim...Kolay gele:)
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Saçmalık ya 20 soru çözecek olanlar için de tamamını yapacaklar içinde aynı süreyi veriyolar. 10 dk sürmez 20 soru.
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
378
ewt 20 soru 10 dk sürmüyor zaten bende çabuk bitirip 45dk kadar beklemiştim sanırım.
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
Ben ehliyetimi aldım.Ehliyet alacaklara başarılar,sınav kolay arkadaşlarında dediği gibi soruları deiştirip deiştirip soruyolar
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Şimdi oturdum geçen dönemlerin sorularını çözüyordum. Henüz 15 doğrunun altına düşmedim. Full çıkardıklarım bile oldu.

Gelişim sürücü kursundan soruları almıştım. Umarım herkez geçer hakkıyla. Tekrar başarılar.:cat:
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
168
vay be 45 dakika ne yapacağız patlarız :) sağa sola yardımcı olurum artık. bu arada kursun dediğine göre 20 de 17 altı yapan kalır dedi aman dikkat edin 45 dk sindire sindire okuyun..şimdiden başarılar.
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
Yarın bende gözetmenlik yapacağım sınavda ,öğretmnlerden boşuna yardım beklemeyin zaten bekleyende yok ,zamanı sonuna kadar kullanın gözetmenleri sinir edin derim:)) son yarım saate sınıfta duranlar gözetmenlere genelde batarda...
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
vay be 45 dakika ne yapacağız patlarız :) sağa sola yardımcı olurum artık. bu arada kursun dediğine göre 20 de 17 altı yapan kalır dedi aman dikkat edin 45 dk sindire sindire okuyun..şimdiden başarılar.

yanlış bilgi.
bu sınavdan 70 alınması gerekiyor. oranlama yaparsan bir sorunun 5 puan olduğunu görürsün. dolayısıyla 14 doğru yetiyor.

ayrıca 3 yanlış 1 doğruyu götürür gibi bir uygulamada yok bu sınavda. ne doğru yaparsanız o sayılır.

kısaca 14 doğru yeter. sınav öncesi insanları germemek için biraz daha dikkat lütfen. :cat:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
235
Meraba arkadaşlar saat 11:00 de sınav var ben daha hiç bakmamıştım sorulara, işyerinden yeni geldim, bi göz atayım bari sorulara, herkese başarılar.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
vay be 45 dakika ne yapacağız patlarız :) sağa sola yardımcı olurum artık. bu arada kursun dediğine göre 20 de 17 altı yapan kalır dedi aman dikkat edin 45 dk sindire sindire okuyun..şimdiden başarılar.

Kalemi silgiyi fazla al yedek olsun diye değil 5 dakikadan sonra kemirmek için ben öyle yapmıştım ( ama yinede zaman geçmek bilmedi )
sınava giren herkese başarılar :rendeer:
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
74
bende yarın giricem sınava gerçi yarınmı kaldı saat 03.25 :) inşallah geceriz sınavı.
Sınava gireceklere başarılar
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
sınava girecek arkadaşlara ve bana başarılar dd bende a2 fark b için sınava girecem trafik 50 motor 40 soru
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
235
sorular cok kolaydı 20-de-20 olur diye düşünüyorum, ama o ilk 45 dakika geçmek bilmedi, sınav 5 dakikada bitince :)
Sonuclar acıklanınca yine haber veririm. Herkese geçmiş olsun.
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
191
sınavdan şimdi çıktım gayet güzeldi yalnız 3-4 dk geç kaldım almıyacak oldular yalvar yakar neyse girdik basitti sorular full çıkar herhalde :mrgreen:
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
kolaydı sınav 20 dkda trafikle motor bitti son 3 sınavla sorular aynıydı birçoğunu okumadan işaretledim geçiçek kadar not alırım en kötü ihtimal bir an önce direksion sınavı gelse iyi olur a2+ B yapalım şu ehliyeti
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
97
Hepimize geçmiş olsun, umarım hepimiz geçecek notları alırız. Cevap anahtarı filan yayınlanıyor mu bir yerde biliyor musunuz?
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugun atatürk çağdaş yaşam lisesinde tek motor ehliyeti alan bayan bendim sanırım. bir allahın kulu yoktu ya.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst