- Katılım
- 21 Kas 2009
- Mesajlar
- 5,302
- Motosikleti
- 750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay be 45 dakika ne yapacağız patlarızsağa sola yardımcı olurum artık. bu arada kursun dediğine göre 20 de 17 altı yapan kalır dedi aman dikkat edin 45 dk sindire sindire okuyun..şimdiden başarılar.
vay be 45 dakika ne yapacağız patlarızsağa sola yardımcı olurum artık. bu arada kursun dediğine göre 20 de 17 altı yapan kalır dedi aman dikkat edin 45 dk sindire sindire okuyun..şimdiden başarılar.
bugun atatürk çağdaş yaşam lisesinde tek motor ehliyeti alan bayan bendim sanırım. bir allahın kulu yoktu ya.