- Katılım
- 20 Kas 2011
- Mesajlar
- 42
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhabalar.
Ben bir lise1 e giden bir öğrenciyim.
Liseden tastiknamemi alsam.
A2 A1 Veya B ehliyeti alabilirmiyim?
Ehliyet için lise zorunlumu?
Ben bir lise1 e giden bir öğrenciyim.
Liseden tastiknamemi alsam.
A2 A1 Veya B ehliyeti alabilirmiyim?
Ehliyet için lise zorunlumu?