Ehliyet almak için ?

Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
42
Herkese merhabalar.
Ben bir lise1 e giden bir öğrenciyim.
Liseden tastiknamemi alsam.
A2 A1 Veya B ehliyeti alabilirmiyim?

Ehliyet için lise zorunlumu?
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
42
14.
Mesela tastiknamemi alsam bi köşede otursam 18 yaşımı beklesem ehliyet verirlermi ?
Yani lise zorunlumu ehliyet için?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
17 yaşından gün alman gerek A1 A2 İÇİN 18 DEN DE GÜN ALMAN GEREK B ehliyeti için Geri kalanı 22 den gün alman lazım d e c için f de 17

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------

lise Gerekmez ilk Öğretin yani 8 ci sınıf eski orta okul alabiliyor İLK okul KALKTI İLK ÖĞRETİM DEVAM EDİİYOR
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lise 1'e giderken ehliyet alabilmen için en az 3 sene sınıfta kalman lazım. Tasdikname almana gerek yok.

Sınıfta kalmak ne alaka?

A2 için 17, B için 18 yaşını doldurduktan sonra ilköğretimi tamamladıysan, lisede öğrenci olsan bile alabilirsin.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Ben şu an sertifikamın çıkmasını bekliyorum ve lise 4 teyim.. Ehliyet almak için ilkokulu bitirmen yetiyor, yaş olarak 17 yi bitirip 18 den gün almış olman gerekiyor..
Maalesefki ehliyet için zorunlu eğitimi tamamlaman yetiyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst