egzoz problemi lütfen yardım edin

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
değerli üyeler mondial zn 125 kullanıcısıyım araç ısınıncaya kdar gazı sonuna kadar açıp bırakınca patlatmıyor fakat ısındıktan sonra gazı düşük devirde olsa bile bırakınca pot pot yapıyor bunu kendim düzeltmek zorundayım acil ve detaylı anlatımlarınızla yardımcı olabilirmisiniz sevgi ve saygılarım la
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bunun 3 nedeni olabilir.
1. yukarıda arkadaşta yazmı. Sübop ayarları. (süboplar problemlide olabilir bir ihtimal)
2. Eksoz biryerden hava alıyordur ( bağlantılardan )
3. Deponda su olabilir. (fakat gaz yemedede ara ara sıkıntı yapar bu durumda)
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
hocam teşekkür ederim de şimdi bişey aklıma geldi bu egzosda dönüşüm mü ne oluyomuş ordan da olabilir dediler de
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Doğrudur bunlarda katalizör sisteminin bir ünitesi var dönüşün derler yanmamış gazları eksoz manifolddan alıp tekraryanmak üzere yanma odasına gönderir ondan da olabilir.
Zaten patamaya neden olan şey motordan yanmadan çıkan gazların eksoz içerisinde patlamasıdır
Aslına bakarsanız benim kymco da da bu patlama vardı ben o şekilde 2 sene kullandım en ufak sıkıntı olmadı.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
benimde fazla sınıntı teşkil etmiyor ama sinir bozyo hani yold agiderken anahtara kaptıp açıyorlarya diyorum öyle zannedip apaçi demesinler diye düzeltiyim diyorum
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
benimde fazla sınıntı teşkil etmiyor ama sinir bozyo hani yold agiderken anahtara kaptıp açıyorlarya diyorum öyle zannedip apaçi demesinler diye düzeltiyim diyorum

eğer o kadar çoksa yani anahtar kapatıp açıncaki gibi bommm yapıyorsa hemen baktır motoruna... emme supapı işiyor olabilir ya da manifolttan hava alıyor olabilir ya da katalizör ya da supap ayarı kaçmış... unutmayınız ki küçük hacimli motosikletler yüksek devirli motora sahiptir sık supap ayarı ister
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
eğer o kadar çoksa yani anahtar kapatıp açıncaki gibi bommm yapıyorsa hemen baktır motoruna... emme supapı işiyor olabilir ya da manifolttan hava alıyor olabilir ya da katalizör ya da supap ayarı kaçmış... unutmayınız ki küçük hacimli motosikletler yüksek devirli motora sahiptir sık supap ayarı ister


o ses varya hocam hiç bişeye değişilmez bir kere arkdamdan gelen gurup srüşündeki arkdaaşım irkilde motorunu altından atıyodu bomba atıldı diye :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst