Denizli İl Temsilcisi
- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,254
- Konu Yazar
- #1
değerli üyeler mondial zn 125 kullanıcısıyım araç ısınıncaya kdar gazı sonuna kadar açıp bırakınca patlatmıyor fakat ısındıktan sonra gazı düşük devirde olsa bile bırakınca pot pot yapıyor bunu kendim düzeltmek zorundayım acil ve detaylı anlatımlarınızla yardımcı olabilirmisiniz sevgi ve saygılarım la