- Katılım
- 24 Ocak 2009
- Mesajlar
- 824
- Konu Yazar
- #1
Egzosçuda :queen:
r:
peki boru olsun herkes öle dio
![]()
bak arkadaşım bildiğin kestirilmiş egsoz..
yazık..
önce motosiklete yazık..
sonra etrafa verdiğin zarara yazık..
sonra milleti sesle rahatsız ettiğine yazık..
sonra fazladan harcayacağın benzine yazık..
sonra polisten yiyeceğin cezaya yazık..
sonra muayenede çıkacak soruna yazık..
bunu yapmak için harcayacağın paraya yazık..
yazık oğlu yazık işte..
bir allahın kulu da iyi bi şeye özenmez mi anlamıyorum ya. bu kadar mı ilginç bir milletiz bilmiyorum.