egzos yardımı..

Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Arkdaşlar son bi kaç gündür motorlarda özellikler ybr tarzında egzos görmeye başladım bi yardıme dermisiniz avaba nerde yaptırabilirim??
Resimlerini ekliyorum gördüğüm bi motorun resmini çekmiştim net değil ama idare edin artık :bounce::pr:




 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düz boru bu, egzoz değil ki:silent:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
git işi bilen araba egzos cusuna yaptır
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
yarı yapma yarı marka bişeye benzio bu .İyi bir eksozcu ybr yi de çakmalayabilir. Da yakıtta ve polislerle olcak sorunları da göze almalısın.
Kolay gelsin.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak arkadaşım bildiğin kestirilmiş egsoz..
yazık..

önce motosiklete yazık..
sonra etrafa verdiğin zarara yazık..
sonra milleti sesle rahatsız ettiğine yazık..
sonra fazladan harcayacağın benzine yazık..
sonra polisten yiyeceğin cezaya yazık..
sonra muayenede çıkacak soruna yazık..
bunu yapmak için harcayacağın paraya yazık..

yazık oğlu yazık işte..

bir allahın kulu da iyi bi şeye özenmez mi anlamıyorum ya. bu kadar mı ilginç bir milletiz bilmiyorum.
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
bak arkadaşım bildiğin kestirilmiş egsoz..
yazık..

önce motosiklete yazık..
sonra etrafa verdiğin zarara yazık..
sonra milleti sesle rahatsız ettiğine yazık..
sonra fazladan harcayacağın benzine yazık..
sonra polisten yiyeceğin cezaya yazık..
sonra muayenede çıkacak soruna yazık..
bunu yapmak için harcayacağın paraya yazık..

yazık oğlu yazık işte..

bir allahın kulu da iyi bi şeye özenmez mi anlamıyorum ya. bu kadar mı ilginç bir milletiz bilmiyorum.



Benim motorun zaten egzosunda delik var abim deldirmişti öyle kaldı..

Ama abi senin dediklerinden sonra egzos asla xD:):):cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst