- Katılım
- 8 Eki 2008
- Mesajlar
- 870
- Konu Yazar
- #1
:mrgreen: Bu adamlar eksozmu patlatıyorlar yoksa bir düzeneklemi bu sesi çıkartıyorlar birde 1:30 da adam sanırım arabaya sürtüyor :mrgreen:
http://enbike.co.uk/view/459/london-bikers-shooting-pedestrians/
http://enbike.co.uk/view/459/london-bikers-shooting-pedestrians/