Eğlenceye bakın

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunu bizde yapıyoruz ama motora zarar veriyor sanırım çünkü sübabları çok zorluyor
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
173
İnsan görünümlü ler ama bunları ayırmak lazım.
O çıkardıkları gürültüden herkes rahatsız oluyor hasta çocuk bebekler nasıl etkilenir bunlar resmen psikolojik vaka.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Sonlara doğru bayağı güzelmiş. Sürtmemiş, vurmuş yan tarafı :) Bu arada durakta bekleyenler acayip korktu... :) Ayrıca sadece vidyo çekme amaçlı yapıldıysa bir şey diyemem sürekli yapılıyorsa tepki gösteririm.
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
158
iki ayakları üstünde gezince insan olduklarını sandılar herhalde. sonrada motorcuyu adamdan saymıyorlarmış, niye saysınlarki!!!!!!!!!
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
bizim mahallede gezmesinler taşlarlar onları çevreyi rahatsız etmekten başka bişi deyil bu
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Sonlara doğru bayağı güzelmiş. Sürtmemiş, vurmuş yan tarafı :) Bu arada durakta bekleyenler acayip korktu... :) Ayrıca sadece vidyo çekme amaçlı yapıldıysa bir şey diyemem sürekli yapılıyorsa tepki gösteririm.

Adamlar gerçekten vuruldular sandılar, sonra gülüyorlar birde :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
motra zararı varmı bilmem ama yaşlı ve bebeklere zararı oldugu kesin yapılacak şey diil....
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
yanlız kurt nickli abimiz gecen görüşmemizde bunun mekanik oluşumunu anlatmıstı bana ama bn şimdi toplayamacam,

bu abes hareketi kasti olarak yapan birisi bnm gözümde kötegi hakketmiştir...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Video degilde videonun bulundugu siteyi cok beğendim teşekürler ben bilmiyordum burayı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst