Egeknn & Kılıç Balığı ve MT Adana Buluşması

Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Dostum gelmenden inan çok mutlu oldum.

Keşke daha uzun süre kalabilseydin eger bir eksiğimiz olduysa kusura bakma

inşallah yine görüşücez kendine iyi bak:)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
kılıçbalığı nın evine bayıldım, hele akvaryum, bahçe beni bitirdi tam benim kafamda bir abimiz, saygılar. :rendeer:

EgeKnn sana da teşekkürler vesile olduğun, oraları bize gösterdiğin için. :rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
vay vay vay yusuf abim var kenan var hasan var ...kask yok insan bi bandana takar ...:p

kebaplar yenmiş geziler yapılmış valla geldiğimde bende isterem :cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
BBRR' Alıntı:
vay vay vay yusuf abim var kenan var hasan var ...kask yok insan bi bandana takar ...:p

kebaplar yenmiş geziler yapılmış valla geldiğimde bende isterem :cherry:
Nezaman geliyosun kardeş.Kılıçbalığının malikhanesi açık herzaman:) :)
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kıskanç BBRR en azından yusuf abim mangalı kendi yaktı senin gibi taaaa marmarislere geldiğimde bütün işi bana yaptırıp mangalı da bana yaktırmadı sen gel hele aynı tarihte bende gelicem buraya alaka göstermek istiyom bende eeeee ben artık ev sahibi sayılırım :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
len kenan düştün yollara iice..:p oof of kebaplar..güzelim adana ve güsel insanları..:rendeer:
S&S
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
valla ya adana tayfası bi başka keyifli ...adana ya yerleşicem valla yusuf abinin yanına çırak girecem
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet abiyle kapışıyom :mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
vay kenan abime bak. ilgi ve alakaya bak hele. izmirde buluşcaz inş. o ilgi ve alakayı bize de gösterirsin :p :cherry:

kendim gezmiş gibi oldum. ilgisinden dolayı adana ekibini kutlarım. misafirperverlik budur işte:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Vayy millete bak. Gelin arkadaşlar gelin. Başımızın üstünde yeriniz var. Adana hepinizi kucaklar.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yılmazz olm perşembe günü izmirdeyim yanımdan 2 dk ayrıl bak napıyom seni :p

ağırlarım nolcak kardeşime bak ben sizler için varım :cherry: :bounce:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
EgeKnn' Alıntı:
yılmazz olm perşembe günü izmirdeyim yanımdan 2 dk ayrıl bak napıyom seni :p

ağırlarım nolcak kardeşime bak ben sizler için varım :cherry: :bounce:

bi gelsem kovsan gitmem zaten :p artık ben de yazarım ylmzzz egeknn buluşması diye:cherry:

bu gece ankaraya gidiyorum. sonra da izmire gelicem. sen geziyon ben geziyom yurdun dört köşesinde nasıl buluşcaz bilmem :p

urfada saat 2 de görüşelim :p :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
knn o kebaplardan paket yap getir yoksa sana burada KILIÇBALIĞINDAN şiş yapacaklar İZMİRİN KIZLARI AÇ SENİ BEKLİYORLAR evde çoluk çocuk aç seni bekliyorlar evine dön söz birdaha seni ÜZMEYECEĞİZ :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
EgeKnn' Alıntı:


adem abi bi emrin varmı İstanbuldan...bi yanlışımız varsa söyle abi...:)

özür dilerim adem abi...niye özür diledim bilmiyorum abi...hürmetler abi...:)





huzur kılıçbalığında valla...selamlar sevgiler
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Sevgili KILIÇBALIĞI,kenan izmire döndüğünde herşeyi ballandıra ballandıra anlattı..sanki bizlerde onunla beraber geldik,gezdik,sizlerle sohbet edip güzellikler paylaştık gibi geldi..ne diyeyim gösterdiğiniz misafirperverlikkarşısında ,yürekleriniz,dostluğunuz karşısında şapka çıkarmamak elde değil..:rendeer: İzmirden Adanalı bütün arkadaşlarımıza sevgiler,saygılar yolluyoruz..bizlerde bekliyoruz efendim..görüşmek üzere..varolsun motosiklet kardeşliği..:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
50
Ben o yediğin tatlıdan istiyom :) insan öyle fotoğrafları koyar mı yaf :p
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
künefe :p hehe
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
değerli, kılıçbalığı, makina, adem abi, balzeytin ve lütfen alınmayın ismini bilmediğim tüm adanalı dostlarımız.
göstermiş olduğunuz misafirperverliğiniz ve içtenliğiniz harika kenan bol bol anlattı, bizlerde sizleri bekleriz yüreği geniş ve güzel adana,
sağlıcakla kalın.
:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst