- Katılım
- 4 Ocak 2006
- Mesajlar
- 520
Dostum gelmenden inan çok mutlu oldum.
Keşke daha uzun süre kalabilseydin eger bir eksiğimiz olduysa kusura bakma
inşallah yine görüşücez kendine iyi bak
Keşke daha uzun süre kalabilseydin eger bir eksiğimiz olduysa kusura bakma
inşallah yine görüşücez kendine iyi bak

