eyvallah arkadaşlar saolunnn
aye abi 13,500 gibi ,cüzzi bi miktara, kaydılar bana bunuu, hep burcunun suçuu:mrgreen:
eyvallah arkadaşlar saolunnn
aye abi 13,500 gibi ,cüzzi bi miktara, kaydılar bana bunuu, hep burcunun suçuu:mrgreen:
14gibi pislerini satıyolar be abi, resimdeki motor gıcır gıcır, temiz kaymış merak etme.:queen:
Tekrardan güle güle kullan, altında paralansın Allah kaza bela vermesin inşallah:rendeer:
Hayırlı olsun....Allah kazadan beladan korusun... :rendeer:
Nazar değmesin, keyifli sürüşler diliyorum....
Burcu 2007 model sıfır 600RR'a ne kadar istiyorsunuz?
2005 model verdim ban aynı paraya hehehehe
iso hayırlı olsun
14gibi pislerini satıyolar be abi, resimdeki motor gıcır gıcır, temiz kaymış merak etme.:queen:
Tekrardan güle güle kullan, altında paralansın Allah kaza bela vermesin inşallah:rendeer:
:rendeer:kaydık isocum kaydık :queen:hadi hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin
Gülex2 kullan. Ne ses vardır o makinada...
ehende sıra bende ıso abı hayırlı ugurlu olsun gulu gule gule kullan bb)) ALLAh ınsallah kaza bela vermez
![]()
Haydi hayırlısı olsun alanda satanada.
İyi günlerde kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
:cherry:
saol :cat: şaka bi yana, isocana dost kazığı atmadım, olurunu verdim :cat:
Gıcır ne kelime, cillop cillop :cat:
2004 model
13.500 km'de
13.500 ytl'ye
isocana satılmıştır.
Hayırlı olsun....Allah kazadan beladan korusun... :rendeer:
Nazar değmesin, keyifli sürüşler diliyorum....
Burcu 2007 model sıfır 600RR'a ne kadar istiyorsunuz?
2005 model verdim ban aynı paraya hehehehe
iso hayırlı olsun
İki tarafa da hayırlısı olsun. Allah kaza bela göstermesin.
Hayırlı uğurlu olsun, allah kaza yüzü göstermesin İsocan :rendeer:
efendy_iso kardeş hayırlı uğurlu olsun.
Kazasız belasız sürüşlerde kullan. :rendeer:
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullan![]()