Efendy_iso'ya 600 rr sattım !!! (kazık da diyebiliriz :D )

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Fazla simsiyah olmuş resimler, net görülmüyo:p

Bu 04-05 kasa sanırım, siyah en güzel o kasada duruyodu.

Hayırlı olsun isocan, güle güle tekere gel:rendeer:

Sahi kaça çaktılar kanka:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
eyvallah arkadaşlar saolunnn

aye abi 13,500 gibi ,cüzzi bi miktara, kaydılar bana bunuu, hep burcunun suçuu:mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
eyvallah arkadaşlar saolunnn

aye abi 13,500 gibi ,cüzzi bi miktara, kaydılar bana bunuu, hep burcunun suçuu:mrgreen:

14gibi pislerini satıyolar be abi, resimdeki motor gıcır gıcır, temiz kaymış merak etme.:queen:

Tekrardan güle güle kullan, altında paralansın Allah kaza bela vermesin inşallah:rendeer:
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
154
:rendeer:kaydık isocum kaydık :queen:hadi hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
ehende sıra bende ıso abı hayırlı ugurlu olsun gulu gule gule kullan bb :))) ALLAh ınsallah kaza bela vermez:)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Haydi hayırlısı olsun alanda satanada.
İyi günlerde kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
eyvallah arkadaşlar saolunnn

aye abi 13,500 gibi ,cüzzi bi miktara, kaydılar bana bunuu, hep burcunun suçuu:mrgreen:

:cherry:



14gibi pislerini satıyolar be abi, resimdeki motor gıcır gıcır, temiz kaymış merak etme.:queen:

Tekrardan güle güle kullan, altında paralansın Allah kaza bela vermesin inşallah:rendeer:

saol :cat: şaka bi yana, isocana dost kazığı atmadım, olurunu verdim :cat:

Gıcır ne kelime, cillop cillop :cat:

2004 model
13.500 km'de
13.500 ytl'ye
isocana satılmıştır.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı olsun.... :) Allah kazadan beladan korusun... :rendeer:

Nazar değmesin, keyifli sürüşler diliyorum....




Burcu 2007 model sıfır 600RR'a ne kadar istiyorsunuz?
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
İki tarafa da hayırlısı olsun. Allah kaza bela göstermesin.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hayırlı uğurlu olsun, allah kaza yüzü göstermesin İsocan :rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
efendy_iso kardeş hayırlı uğurlu olsun.
Kazasız belasız sürüşlerde kullan. :rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
yoo hatta tertemiz boya bile yok 13500 km deydi hatta 12500 verdim heheeee burcuuuu
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
14gibi pislerini satıyolar be abi, resimdeki motor gıcır gıcır, temiz kaymış merak etme.:queen:

Tekrardan güle güle kullan, altında paralansın Allah kaza bela vermesin inşallah:rendeer:

abi öyle , burcu attımı temiz atar , kazığı ilk önce dezenfekte ediyoo o derece temzi yanii :queen:

:rendeer:kaydık isocum kaydık :queen:hadi hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin

Anıl hele bi ayağın düzelsinn biden ben sana kayarım artık ( çok saol anılcım ):cherry:

Gülex2 kullan. Ne ses vardır o makinada...

abi eksozda dörtane matkap deliği gibi delik varr onları kapatırsam sessiz bi çocuk olacak inşallah

ehende sıra bende ıso abı hayırlı ugurlu olsun gulu gule gule kullan bb :))) ALLAh ınsallah kaza bela vermez:)

Allah herkese gönlündeki motora binmeyi nasip etsinnn çok saolasınn

Haydi hayırlısı olsun alanda satanada.
İyi günlerde kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.

teşekkür ederim abi cümlemize:rendeer:


:cherry:
saol :cat: şaka bi yana, isocana dost kazığı atmadım, olurunu verdim :cat:

Gıcır ne kelime, cillop cillop :cat:

2004 model
13.500 km'de
13.500 ytl'ye
isocana satılmıştır.

emeklerin karşılıksız kalmayacaktır gurban olduğummmmmmmmm:p:rendeer:

Hayırlı olsun.... :) Allah kazadan beladan korusun... :rendeer:

Nazar değmesin, keyifli sürüşler diliyorum....




Burcu 2007 model sıfır 600RR'a ne kadar istiyorsunuz?

eyvallah çok saolasın:rendeer:

2005 model verdim ban aynı paraya hehehehe

iso hayırlı olsun

saol nazif abii bigün osmaniyede beraber gazlarız inşallah:rendeer:

İki tarafa da hayırlısı olsun. Allah kaza bela göstermesin.

teşekkür ederim :rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun, allah kaza yüzü göstermesin İsocan :rendeer:

pınar siyah kılkuyruk nasıll kuyruğuda kıl gibi olmaya müsait zatenn :queen: çok saol pınar gurban:rendeer:

efendy_iso kardeş hayırlı uğurlu olsun.
Kazasız belasız sürüşlerde kullan. :rendeer:

eyvallah saolasınnnn:rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
2004 model
13.500 km'de
13.500 ytl'ye
isocana satılmıştır. :mrgreen::queen::queen: kilometresi 1 ytl ye 600 RR süper
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst