- Katılım
- 20 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,010
yaw yalan yaabenzin alcak parası varmı sor bakalım
![]()
:cat::cat::cat::cat::cat:
benzin parasini cikartti bugun ya
9 caya 37 ytl para aldi bide bahsis istedi selepsiz :farao::farao::farao:
daha selam verirsem ne olayim... (zion gibi bise olmayayimda
hayirli ugurlu olsun ismailcim... Sana Zekiye'ye bir omur boyu mutluluklar dilerim...:mrgreen: