İso hayırlı olsun..
Para var huzur var..![]()
Hayırlı olsun İsocan, güle güle bin.:rendeer:
Bu makinalar depozitosuz, patlamışını iade almıyorlar, o yüzden cenap şeaAabettin kılıklı sözde Emin' den uzak dur.![]()
cenap ille şehabettini birleştirip yontmamızmı gerekiyor du burada:queen:
eee umitcigim para varsa yancıkta .....![]()
Yoo o hissede nerden kapıldın?:cherry:
Bir hisse kapılıp boş kalan yerleri doldururum görürsün yancıı ........ :queen:
doldur doldur doldur :mrgreen:
Bulsan kendin doldurucan da bulamıyosun.:queen:
Hayırlı olsun İsocan, güle güle bin.:rendeer:
Bu makinalar depozitosuz, patlamışını iade almıyorlar, o yüzden cenap şeaAabettin kılıklı sözde Emin' den uzak dur.![]()