Efendy_iso Abinin yeni makinesi...

Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
İsmail'cim tebrikler. Güle güle kullan. Nice mutlu km'ler ikinize de....
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Hayırlı olsun, kazasız, bol ve keyifli sürüşler. :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güle güle, iyi günlerde kullan:rendeer:
Bol asfaltlı, çok rüzgarlı yollar senin olsun iso...:cat:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Hayırlı olsun İsocan, güle güle bin.:rendeer:

Bu makinalar depozitosuz, patlamışını iade almıyorlar, o yüzden cenap şeaAabettin kılıklı sözde Emin' den uzak dur.:p

cenap ille şehabettini birleştirip yontmamızmı gerekiyor du burada :p:queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı olsun isocum (((((((:) kazasız belasız terliksiz bin :D :D :D
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
İso hayırlı olsun canım benim güle güle binersin inşallah Allah kaza bela vermesin..
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı olsun hangi motor gerçi pek anlıyamadım :) Daha öncede 600rr yokmuydu?Neden motor değiştirdiniz?
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
bilader im kazasız belasız bol sürüşler dilerim allah nazardan ve beladan korusun hepimizi aminn...
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ismailcim hayırlı uğurlu olsun kardeşim Allah kaza bela göstermesin:rendeer: güle güle bin, kahkaha ata ata onbin :p

Hayırlı olsun İsocan, güle güle bin.:rendeer:

Bu makinalar depozitosuz, patlamışını iade almıyorlar, o yüzden cenap şeaAabettin kılıklı sözde Emin' den uzak dur.:p

duyanda milletin motoruna kedi gibi sürtünüp bela bulaştırıyorum sancak :mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
hayırlı olsun ismail abi:rendeer: nasıl bir zevk acaba 600 RR dan sonra bi 600 RR daha almak :p:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst