Efendy_iso Abinin yeni makinesi...

Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
yaw yalan yaa :p benzin alcak parası varmı sor bakalım :D

:cat::cat::cat::cat::cat:

benzin parasini cikartti bugun ya

9 caya 37 ytl para aldi bide bahsis istedi selepsiz :farao::farao::farao:

daha selam verirsem ne olayim... (zion gibi bise olmayayimda :p )

hayirli ugurlu olsun ismailcim... Sana Zekiye'ye bir omur boyu mutluluklar dilerim...:mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
isocum efendy efendy sür motorunu he çekmiyim soora kulaklarını :p

hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan:rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
:cat::cat::cat::cat::cat:

benzin parasini cikartti bugun ya

9 caya 37 ytl para aldi bide bahsis istedi selepsiz :farao::farao::farao:

daha selam verirsem ne olayim... (zion gibi bise olmayayimda :p )

hayirli ugurlu olsun ismailcim... Sana Zekiye'ye bir omur boyu mutluluklar dilerim...:mrgreen:
ooo latif? iznemi geldin kardeşim?
isocum efendy efendy sür motorunu he çekmiyim soora kulaklarını :p

hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan:rendeer:
rolo efendy gibi sürmezse isoyu cepten oro :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
İso'm yeni motorun uğurlu ve kadimli olsun.

Nice fotolarını bekleriz.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
İSOM ALLAH GÜLE GÜLE KAZASIZ BELASIZ BİNMEK NASİP ETSİN:rendeer:
ama kivre artçı olmak için kementle bağlanmak lazım sana yoksa olmuyor.ben kadirli yolunda kısa bir artçılık deneyimi yaşadım.tövbe etmem için yetti:mrgreen:
hayırlı olsun isocum (((((((:) kazasız belasız terliksiz bin :D :D :D
:queen: :queen: :queen:
:cat::cat::cat::cat::cat:

benzin parasini cikartti bugun ya

9 caya 37 ytl para aldi bide bahsis istedi selepsiz :farao::farao::farao:

daha selam verirsem ne olayim... (zion gibi bise olmayayimda :p )

hayirli ugurlu olsun ismailcim... Sana Zekiye'ye bir omur boyu mutluluklar dilerim...:mrgreen:

latifim geldiğini haber versen, yada yanındaki hayırsızlar haber verse buluşmaya bende gelirdim.kendine iyi bak
HAYIRLI TESKERELER:rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
İso hayırlı olsun demiştik defalarca ama bir daha diyelim; Hayırlı Olsun :rendeer:

Adana MT hep pamuk ağası olduğu için arkadaki benzin tankerinide satın aldık, gezilere bizle beraber katılıp yakıt ikmali yapıyor :queen: Darısı diğer illere...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
:cat::cat::cat::cat::cat:

benzin parasini cikartti bugun ya

9 caya 37 ytl para aldi bide bahsis istedi selepsiz :farao::farao::farao:

daha selam verirsem ne olayim... (zion gibi bise olmayayimda :p )

hayirli ugurlu olsun ismailcim... Sana Zekiye'ye bir omur boyu mutluluklar dilerim...:mrgreen:
ooo latif? iznemi geldin kardeşim?
rolo efendy gibi sürmezse isoyu cepten oro :mrgreen:
Yoo o hissede nerden kapıldın?:cherry:
Bir hisse kapılıp boş kalan yerleri doldururum görürsün yancıı ........ :queen:
yok be abi bıktım artık :p
hayırlı olsun isocum (((((((:) kazasız belasız terliksiz bin :D :D :D

Şu şenşakrak ortamı ne zamandır bulamadığım için canım sıkılırdı.:mrgreen:Ve forumdan
"artık tad alamaz oluyorum" demiştim kendi kendime..:pale:
Bu düşüncemden beni bertaraf ettiğiniz için sizlere teşekkürler arkadaşlar..:cat:

Hee..Bu arada ;

İsocan hayırlı olsun..Bir ömür sağlık ve sevgiyle yaşa canım benim..:rendeer::rendeer:
Bir daha Adana'ya geldiğimde lde ütfen dükkanda ol.40dk seni aramayayım.:).(gerçi market işi ne oldu.Eğlence felan demişsin):silent:
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
woooow turk genclerine scooter fazla diyen abicim 600 cc almiss..

hayirli olsun.. allah kaza bela vermesin..:rendeer: :rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı uğurlu olsun, istediğin gibi havalı bir makina....

Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
latifim geldiğini haber versen, yada yanındaki hayırsızlar haber verse buluşmaya bende gelirdim.kendine iyi bak
HAYIRLI TESKERELER:rendeer:

abi ben kendisine soyledim aslinda sali gunu yanina gittigimde ama size soylememis bi cengizim vardi bide berker...
:rendeer:
qerci onlarada soylememis haberlesip gittik...

Aslinda senin yengeden izin alip qelememe ihtimalini dusundukten sonra aile saadetinizin benim yuzumden bozulmamasi acisindan gelememen daha hayirli oldu gibi sanki galiba :p :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
abi sakliyo selepsiz:mrgreen: yoksa ne hain planlarim var bi bilsen :p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Motorlar Değişmeye başladı... Hayırlısı Olsun.. KAzasız Belasız Arkadaşım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst