- Katılım
- 28 Nis 2006
- Mesajlar
- 598
- Konu Yazar
- #121
Evet elimdeki acılar dinmeye başlar başlamaz , gitim kaza yaptığım yerde bıraktığım (emaneten) cbr 125 imi aldım ve bu sabah saat 9 gibi ufak ufak sökmeye başladım,resimlerini akşama doğru atacağım.
Gidon sağa doğru yamulmuş,
sağ sinyalda çizik,
sağ ayak basamağında yamukluk,
Sağ ön kafa grenajı köşeden bayağı bir çizilmiş,
sağ orta grenaj repsol yazısı tarafında çatlaklık.
mevcut.Umduğum kadar bir asar yok ama gidon yamukluğu beni düşündürüyor,iyice dağıtıktan sonra inşallah umduğum başıma gelmez.Korkum amortisör veya maşalar yamuldu ise biraz tuzluya (honda işi ) mal olacağa benziyor en son bildiğim ön amortisör takımı 400 ytl idi.
Şu an çay molam bitti
gideyim dağıtmaya devam edeyim bakalım neler ile karşılaşacağım...Saygılar..
Bu kazayı 600 RR ile yapsa idim kim bilir ne masraflar daha çıkacaktı.....
Gidon sağa doğru yamulmuş,
sağ sinyalda çizik,
sağ ayak basamağında yamukluk,
Sağ ön kafa grenajı köşeden bayağı bir çizilmiş,
sağ orta grenaj repsol yazısı tarafında çatlaklık.
mevcut.Umduğum kadar bir asar yok ama gidon yamukluğu beni düşündürüyor,iyice dağıtıktan sonra inşallah umduğum başıma gelmez.Korkum amortisör veya maşalar yamuldu ise biraz tuzluya (honda işi ) mal olacağa benziyor en son bildiğim ön amortisör takımı 400 ytl idi.
Şu an çay molam bitti
Bu kazayı 600 RR ile yapsa idim kim bilir ne masraflar daha çıkacaktı.....