EE nihayet kaza yaptım (bir hanım efendi (..?..)'nin duyarlı davranışı nedeni ile

Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
Evet elimdeki acılar dinmeye başlar başlamaz , gitim kaza yaptığım yerde bıraktığım (emaneten) cbr 125 imi aldım ve bu sabah saat 9 gibi ufak ufak sökmeye başladım,resimlerini akşama doğru atacağım.
Gidon sağa doğru yamulmuş,
sağ sinyalda çizik,
sağ ayak basamağında yamukluk,
Sağ ön kafa grenajı köşeden bayağı bir çizilmiş,
sağ orta grenaj repsol yazısı tarafında çatlaklık.
mevcut.Umduğum kadar bir asar yok ama gidon yamukluğu beni düşündürüyor,iyice dağıtıktan sonra inşallah umduğum başıma gelmez.Korkum amortisör veya maşalar yamuldu ise biraz tuzluya (honda işi ) mal olacağa benziyor en son bildiğim ön amortisör takımı 400 ytl idi.
Şu an çay molam bitti :) gideyim dağıtmaya devam edeyim bakalım neler ile karşılaşacağım...Saygılar..
Bu kazayı 600 RR ile yapsa idim kim bilir ne masraflar daha çıkacaktı.....
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
6
Çok geçmiş olsun. Yalnız bu tür kazalar çok olağan ülkemizde. Tabi bir de park halindeki arabaların birden açılan kapıları da dahil, aman dikkat.
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
geçmiş olsun,daha kötüsüde olabilirdi,ucuz atlatmıssın
doğurup doğurup sokağa atıyorlar...
cahil insanlar...
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
2
geçmis olsun valla 50 ile giderken böyle oluyorsa yuksek hızı hayal edemiom valla aslında motor süren insan çok cesur
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
gecmiş olsun be abimm...sen cbr 125 ile uzun yolculuk yapan ve edirneden gecerken sakal nikli arkadasımızla buluşan deil msnn yhaa ??
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
çok çok geçmiş olsun elin için üzüldüm gerçekten Allah korumuşta daha büyük sakatlıklar olmamış,bilinçsiz insanımızın biranlık dalgınlığının bedelini sen ödemişsin bu tip şeylere bende çok sinir olurum,tekrar geçmiş olsun
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Ya ışte kaskın ve korumanın yararlarını yıne görmüş ve hatırlamış bulunduk Allah beterınden korusun ınşallah :)
 
Katılım
5 Ara 2005
Mesajlar
81
kardeş geçmiş olsun Allah beterinden hepimizi korusun bu durumdada yine ön planda kask var arkadaşlar
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
8
Çocuklara dikkat edin arkadaşlar bazıları sade salak oluyorlar seni göre göre bekleyip birden karşıya geçenler aniden yola atlayanlar vs vs vs burada başka türlü düşüncelerimi belirteceğim ancak başına bu tarz olaylar gelmemiş (umarım gelmez de ) olan arkadaşlar başka türlü anlayacaklar.
geçmiş olsun arkadaşım kazayı ben yapmış kadar kötü hissettim
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
geçmiş olsun kardeş.çok kötü şu çocuklar ya bende çok dikkat ediyom bi çocuk görünce annesinin babasının elinden tutsada çok yavaş geçiyom .
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Bence Dua Etmedlisin Haline....... Daha Kötüsü Olabilirdi... Bilinçli Bir Sürücü Olarak Ufak Atlatmıssın... Geçmiş Olsun.. Allah Bir Daha Kaza Bela Göstermesin....
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
geçmiş olsun abi bende motor almak istiyorum ama bu tür örnekler görünce korkmaya başladım.ACABA bunlardan korkmak gerekirmi
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
evet arkadaşlar tamirat aşamasında çektiğim fotoğrafları sizlere sunuyorum...motorun parçalarını başladım dikkatlice sökmeye (aklım hep gidon yamukluğunda)..
dsc00103rd4.jpg

dsc00102cy9.jpg

işte hasarlı parçalar.....
Sağa yatış nedeni ile eksoz koruması off durumda (artık yenisin alacam)
16884537oc5.jpg

sağ ayaklık hasar görmüş önemli değil alttan bir kaynak atıcaz...
80918147pq0.jpg

Sağ fren kolu yamulmuştu onu da bir boru vasıtası ile düzelttim...
86519612rv0.jpg

Sağ ön grenaj sinyal üstünden çatlamış şu an için yağıştırdım,daha sonra ya boya yada sticker ile kapatacam..
96697612hc4.jpg

14777818ig2.jpg

Gaz kolu da yamulmuştu onuda boru vasıtası ile düzelttim...
dsc00078io2.jpg

Sağ orta grenaj repsol yazı civarı çatlamış..Yapitırdım...Dah sonra onada bir güzellik düşünecem..
dsc00100qg2.jpg

ve sırada aklıma takılan gidon yamukluğu meselesi..Ha ha maalesef düşündüğüm gibi amortisör veya maşalar yamulmamış..resimde gözüktüğü gibi amortisör bağlantı noktalarından kayma yapmış,vidalarını düzgünce gevşelttim ve hafif sağ sol yönüne geldi.İyikide grenajı komple sökmüşüm yoksa direksiyona abanıp duracaktım boşu boşuna düzelteyim diye.(yırttık 400 kağıdı)
dsc00082qy9.jpg

dsc00083bv1.jpg

dsc00085vz8.jpg

dsc00084uk1.jpg

Evet gerekli tüm düzeltmeler yapıldı....test takışlarını yapıp kontrol etmem gerekiyordu.
dsc00079so2.jpg

dsc00077zy8.jpg

dsc00087yc7.jpg

dsc00091gb7.jpg

dsc00097qo2.jpg

dsc00098ua1.jpg

dsc00099qx8.jpg

dsc00100fh6.jpg

dsc00101je1.jpg

Ve yapışkamlı olan bazı bölümlerde sorun çıktı ve parçaları eve alıp bir güzel yıkadım ve tekrar yapıştırarak bireştirme işlemini yarına bıraktım hayırlısı ile...
dsc00104xw0.jpg

dsc00106ig2.jpg


Devamı yarın......
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst