selamlar, geçmiş olsun..
dün akşam üzeri yeni aldığım motorumu, alışmaya ve öğrenmeye çalıştığım motorumu, sağa dönüş virajinda düşürdüm..hata bendeydi, burada ayrıntılarına girmeyeceğim..ancak bu kaza bana frenlemeyi ve sağa veya sola dönüş antremanları yapmam gerektiğini öğretti...eğer dizimde dizlikler, kaskım, özellikle sağ dizimde,ellerimde eldivenlerim olmasaydı çok fazla yaralanabilirdim..arkadaşlar lütfen üşenmeyin, nasılsa bana bi şey olmaz demeyin, mesafe kısa demeyin, eldivenden dizliğe her türlü teçhizatınızı giyerek çıkın caddeye...bir de bol bol sürüş egzersizi yapın!