E-bay dan alisveris yapmak(Resimli anlatim)

Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
bende ebaydan egzos almayı dusunuyorum fiyatı 485 dolar . kargo ücreti de yok satın alsam elime geçmez mi?
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
kardeş gümrükçü kullanılmış parçayı gümrüğe takarım sıfır ürün isteyin diyo haberiniz olsun,ikinci bi tavsiyem satıcıya rica edip fiyatı düşük yazdırmanız,üçüncü tavsiyemde satıcıya rica edip hediye olarak yazdırmanız...
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
birazda şans meselesi kimi parçalara bakmıyorlar bile :)
satıcıyla görüş fiyatını düşük yazdırt ve kullanılmış parça olarak yazsın faturası üzerine :cat:
şansın daha fazla artar en azından

kardeş gümrükçü kullanılmış parçayı gümrüğe takarım sıfır ürün isteyin diyo haberiniz olsun,ikinci bi tavsiyem satıcıya rica edip fiyatı düşük yazdırmanız,üçüncü tavsiyemde satıcıya rica edip hediye olarak yazdırmanız...

benim ingilizcem pek iyi değil. sadece okumam iyidir. :) bırılerınden yardım alıp , satıcıya mesaj gonderıcam. şayet olursa er6 ıma bır yoshimura almak ıstıyorum :) önerileriniz için teşekkür ederim.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
google da çeviri var kullan çok basit,sen ingilizcesini kopyala yapıştır yap orda Türkçesi çıkıyor,veya sen Türkçe yazarsan orda yazdığın yazının İngilizcesi çıkıyor ve sende çıkan ingilizceyi aynen mail ine kopyala yapıştır yaparsın
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
google da çeviri var kullan çok basit,sen ingilizcesini kopyala yapıştır yap orda Türkçesi çıkıyor,veya sen Türkçe yazarsan orda yazdığın yazının İngilizcesi çıkıyor ve sende çıkan ingilizceyi aynen mail ine kopyala yapıştır yaparsın

akıl edememiştim. çok teşekkür ederim. :)
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Eğer aldığın ürünün değeri 150 Euronun üzerindeyse evet gümrüğe takılır. 150 Euro'yu aşan kısım için %20 gümrük vergisi ödersin.

Kesin konuşmayalım takılma ihtimali olabilir. Takılmayada bilir. Yüzlece dolarlık alışverişim de oldu hiç takılmadan geldi , 3$ çakmağında takıldığı da oldu. Gerçi gerçek el bombası şeklindeydi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ebay'ın türkçesi çıksaydı süper olacak ama...

Ebay'in Türkçesi var aslında. Sadece yurtdışına satış yapan kullanıcıların ürünlerini listeleyen global.ebay.com adresindan Türkçe olarak siteye girebilirsin. Ama sitenin Türkçe olması alışveriş yapacağın kullanıcının Türkçe bildiği anlamına gelmediği için böyle bir şey mümkün değil.

Kesin konuşmayalım takılma ihtimali olabilir. Takılmayada bilir. Yüzlece dolarlık alışverişim de oldu hiç takılmadan geldi , 3$ çakmağında takıldığı da oldu. Gerçi gerçek el bombası şeklindeydi.

150 Euro'nun altında yasaklı ürünler hariç takılmaz. Mesela isterse 10 TL olsun telefon getiremezsin. 150 Euro'nun üzerinde ise takılmaması şans işi. Benim de sınırın üstünde alışveriş yapıp gümrüğe takılmadığım oldu.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Saticiya mesaj atmaya calisti
Ama malesef mesaj kismi kapaliymis yani sqticiyla iletisime gecemiyorum
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bi sorum olacak ?

ebayden 3 alışveriş yaptım. üçünü de ihale falan filan uğraşmadan buy it now seçeneği ile aldım. alır almaz dakikasında pay pal ile ödememi yaptım.
3 alışverişte elime ulaştı sorunsuz

Ancak;
bu alışverişleri yapar yapmaz ebay hesabımı dondurdu. açıklama olarak onları telefonla aramamı ve bazı bilgileri teyid edeceklerini gösteriyorlar. ben de henüz bugüne kadar aramadım. mesaj gönderdim sorun neyse mail yoluyla çözelim diye dönmediler ben de kızdım aramadım ??

bu dondurulmanın sebebi ne olabilir ? telefon etsem çözülür mü mesele ??
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
bi sorum olacak ?

ebayden 3 alışveriş yaptım. üçünü de ihale falan filan uğraşmadan buy it now seçeneği ile aldım. alır almaz dakikasında pay pal ile ödememi yaptım.
3 alışverişte elime ulaştı sorunsuz

Ancak;
bu alışverişleri yapar yapmaz ebay hesabımı dondurdu. açıklama olarak onları telefonla aramamı ve bazı bilgileri teyid edeceklerini gösteriyorlar. ben de henüz bugüne kadar aramadım. mesaj gönderdim sorun neyse mail yoluyla çözelim diye dönmediler ben de kızdım aramadım ??

bu dondurulmanın sebebi ne olabilir ? telefon etsem çözülür mü mesele ??

Riskli görülmüştür, e-posta at bence
 
Son düzenleme:

krd

Katılım
9 May 2010
Mesajlar
274
birazda şans meselesi kimi parçalara bakmıyorlar bile :)
satıcıyla görüş fiyatını düşük yazdırt ve kullanılmış parça olarak yazsın faturası üzerine :cat:
şansın daha fazla artar en azından

Gümrükte esas alınan malın değeridir fatura bedeline itiraz edebilir memur düşük olduğunu düşünürse. Astarı yüzünden pahalıya gelir gümrüğe girerse.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:12 ----------

arkadaşlar kargoma bir türlü ulaşamadım tanıdıkda vardı ptt de
ptt kargo takip sitesi ve numarası CC515841306FR az önce bakdım ayrıntı verilmiş en son istanbul torbaya ekendi yazıyordu
antalyada 8 ayrı yere başvurdum en son bir müdür kargomun istanbulda olabileceğini ve henüz muayeneden geçmediğini tahmin ettiğini söylemişdi

Selam yurtıdışından POSTA yolu ile TR ye gönderilen ürünleri TR ye girdikten sonra adım adım takip edemiyorsun bildiğim kadarı ile. Aynı şekilde POSTA ile TR den yurtdışına gönderilen ürünleride.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam yurtıdışından POSTA yolu ile TR ye gönderilen ürünleri TR ye girdikten sonra adım adım takip edemiyorsun bildiğim kadarı ile. Aynı şekilde POSTA ile TR den yurtdışına gönderilen ürünleride.

Gönderenin kullandığı posta seçeneğine bağlı. Eğer kayıtlı postayla gönderilirse postanın ne zaman nerede olduğunu yurtiçinde de takip edebilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst